星期四, 7月 28, 2016

新城潮州飯店























我因為腸胃不適病左兩日,好友就因為腸胃不適入左院,好彩冇大礙,只係住兩日,不過佢已經悶到發荒!佢住法國醫院,走左出來九龍城同我地食飯,去左呢間食店打冷!呢間野都好舊,不過坐冇虛席,我地行過好多間食店,都見到好靜,係一D老店最多人!

去到仲有位,好快滿座,我地叫左凍蝦、蠔仔粥、鵝片、豉椒凉瓜炒肥牛、蝦干炒韮炒花,D蝦算幾大隻,不過唔係好新鮮,D肉有小小霉,蠔仔粥D蠔仔好飽滿,份量多又冇沙,好味,鵝片鹵汁都好味,潮州店最重要係鵝片要做得好!兩個炒菜都ok,中規中矩,整體食物唔錯,食完坐左好耐傾計都冇人趕,係隔離果枱兩個大叔在吸煙,我地先到走!





1 則留言:

crystalcake 說...

Yum~~Take care!!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...