像一般的舊式麵店,可能是早上的關係,只有幾個客,我叫了客雜誌推介的皮蛋瘦肉粥,見到有白灼魚皮,好想食,又驚會再肚瀉,想了又想.........死就死啦!又不是生的,仲有藥食,邊食邊吃些熱粥吧!好好味的魚皮呢!!!!!粥比想像差小小,可能是它本身的風味與我的期待有點分別吧!

爽滑魚皮........好味!

皮蛋瘦肉粥....聽說下了上好的陳皮,而且皮蛋無陣味..........又真係無喎!
昨天在報紙見到Wyman的專欄介紹了巴別塔的日藉女演員,原來叫菊地凜子!!!!


今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...
1 則留言:
呵呵...面對美食,點忍得住呢XDD
發佈留言