星期四, 1月 18, 2007

嘉嘉生日




今晚同亞孫,嘉嘉一齊食晚飯,因為嘉嘉15號生日,只有今天能夾到一齊食飯,一諗到食乜野,就個個都話"是旦",我就一直想去板前壽司,因為長期等位,又唔想等,不過今次嘉嘉早左出黎,就叫佢去攞位先,都要等一個鐘先有位,都幾好食,好過元氣,價錢差不多,都好多選擇,其中一款人氣推介的鰻魚壽司,係一係鰻魚中間有一團飯,我無order, 見人地食幾得意,我就叫左客冷麵,麻麻地,其它d魚都好新鮮,我地一路食一路傾,嘉嘉話剛轉去新公司,做得唔係好開心,想唔做,不過都係睇埋過年點先,佢仲說佢舊公司有個同事打比佢,問佢有冇借錢比某個同事,佢話有,原來嗰個同事前後同幾個同事借左成七萬蚊?????唉! 睇怕佢都收唔返囉!

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...