星期四, 1月 18, 2007

嘉嘉生日




今晚同亞孫,嘉嘉一齊食晚飯,因為嘉嘉15號生日,只有今天能夾到一齊食飯,一諗到食乜野,就個個都話"是旦",我就一直想去板前壽司,因為長期等位,又唔想等,不過今次嘉嘉早左出黎,就叫佢去攞位先,都要等一個鐘先有位,都幾好食,好過元氣,價錢差不多,都好多選擇,其中一款人氣推介的鰻魚壽司,係一係鰻魚中間有一團飯,我無order, 見人地食幾得意,我就叫左客冷麵,麻麻地,其它d魚都好新鮮,我地一路食一路傾,嘉嘉話剛轉去新公司,做得唔係好開心,想唔做,不過都係睇埋過年點先,佢仲說佢舊公司有個同事打比佢,問佢有冇借錢比某個同事,佢話有,原來嗰個同事前後同幾個同事借左成七萬蚊?????唉! 睇怕佢都收唔返囉!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...