星期二, 1月 16, 2007

金城粥麵

吃了兩次葯和睡了太半天後,好像完全康復了,還是要小心點飲食,以免再病,還是吃粥好,上星期那本飲食男女介紹了一些粥店,遍佈港九新界,其中有兩間在油麻地區,較方便我,其中有一間在新填地街,賣的菜乾蠔豉豬骨粥,只賣$10,而且煲足4小時,不過每日只賣一煲,我怕白走一躺,還是選了白加士街的金城粥麵.

像一般的舊式麵店,可能是早上的關係,只有幾個客,我叫了客雜誌推介的皮蛋瘦肉粥,見到有白灼魚皮,好想食,又驚會再肚瀉,想了又想.........死就死啦!又不是生的,仲有藥食,邊食邊吃些熱粥吧!好好味的魚皮呢!!!!!粥比想像差小小,可能是它本身的風味與我的期待有點分別吧!




爽滑魚皮........好味!



皮蛋瘦肉粥....聽說下了上好的陳皮,而且皮蛋無陣味..........又真係無喎!

昨天在報紙見到Wyman的專欄介紹了巴別塔的日藉女演員,原來叫菊地凜子!!!!

1 則留言:

crystalcake 說...

呵呵...面對美食,點忍得住呢XDD

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...