星期日, 1月 14, 2007

又病了

昨晚在超市見到有新出的叮飯賣,之前沒有吃過這類飯,便買來試試,是一個榨菜牛肉飯,吃完飯還吃了橙及蘋果,到零晨時已覺得很痛,上星期才因腸胃炎病了兩天,又再來了,嘔吐和瀉了幾次後仍很痛,上次瀉清後便不太痛但今次卻仍很痛,心想不是盲腸炎吧?要等到診所開門還有幾小時,去急症室可能也要等幾小時,還是致電給亞So送我去了QE的急症室,雖然人不太多,也要等了大半小時,醫生給我開了止痛藥和打了止嘔針,即時好了點,還能夠自已上樓,吃藥之後便昏睡了.

四時許醒了,吃了醫生給我的營養粉,再洗米及浸了米來預備煲粥,仍感到有點累,又睡着了...........到七點才醒來,肚子不再痛,好多了,便去煲粥,家裡只有腐竹和果皮,就用來煲粥吧!之前看書蘇絲黄話煲粥要用大火開蓋煲才會綿,也就試試吧!可能水不夠,煲出來有點杰,也夠綿,只是腐竹皮有點黐底.

1 則留言:

crystalcake 說...

OMG...保重啊...好好一下吧~

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...