星期日, 1月 14, 2007

八達通手機繩



下午去了媽媽處喝蟲草湯,很好味,媽媽說蟲草又漲價了,所以她再多買一些,以免遲些再加價了,她說朋友的丈夫得了食道癌,醫生說他最多只能活多幾天..............還是那句.........健康很重要!

之後去了尖沙咀那個叫 gi 的新商場,聽說是星爺開的,之前見雜誌介紹過,我見有八達通手機繩的介紹,便來看看,現時用的那個啡色皮革型八達通手繩已用了幾年,覺得八達通做成手繩很方便,而這個的設計很漂亮,用上了施華洛世奇水晶,雖然價錢貴了點,不過一個價錢可買三樣野,包括八達通,手鍊和匙扣,用來送禮很不錯.我見這商場(其實地方很細)主要是賣潮流飾物,我在一間小店見到我昨天買的耳環,一模一樣,只是貴了60%???

前兩天買了兩個金星蘋果,質地好"粉",味道像一個加了啤梨汁的蘋果!!幾得意!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...