星期三, 5月 08, 2024

福田 Coco Park

又又又返大陸,今次同好友共四人👩🏻‍🤝‍👨🏼👭🏻去福田,先在深圳集合,我和一個好友在九龍塘集合左一齊搭火車,另一pair就早小小上去,我地keep住WhatsApp 聯絡,好友的男友有事要返一返香港,而好友見我地未到就走左去按腳🤦🏻‍♀️ 要等50分鐘,咁我地唯有行去香格里拉飲杯咖啡先,大堂間coffee shop 價錢唔平,但見到佢地用 Nespresso capsule 。。。🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️果然係唔好飲!













等好友的男友上返嚟會合我地,就一齊搭的士去福田 Coco Park,呢度之前嚟過,係一個唔錯嘅商場,我地搵左間coffee shop 在書店內的,叫做 Sisyphe 西西弗書店,樓下是書店,樓上是coffee shop ,不過樓上冇乜冷氣,見佢加左冷風機都幫助不大😅 叫左幾杯野飲,坐左一陣就去商場行吓!玩吓夾公仔。







行到咁上下就去今晚目標餐廳”大鴿飯”攞飛先,再去行吓,呢間飯店超多人等位,入口有個巨型燈籠,我地張飛排左一小時多D,店員話等位多於一小時會送返隻乳鴿比我地!👍🏻 另外佢哋落咗單之後會放個漏斗喺度,個作用係計時半小時內要上晒菜,如果遲過半個鐘頭都上唔到嘅菜會唔收錢 👍🏻 我哋叫咗佢嘅招牌松露大鴿飯、椰子燉乳鴿湯、石鍋蟹黃豆腐、鹽焗鴿,風生水起撈乳鴿,每個餸都好好食,我哋仲有叫咗啲飲品,食得好飽,價錢好抵🤭






 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...