星期三, 4月 24, 2024

2024年4月九州鹿兒島自駕遊 Day 6 - 神話の里公園、十三塚史跡公園






















今朝一早,陽光從天窗照入房,所以早早起床,就去附近行吓放工吓飛機仔,酒店旁邊有個小公園,看起來有點舊。不過冇人,我就飛返兩轉,先去會合好友,去佢地個champ度食早餐!然後出發!


今日下午機,時間不能多於,去左神話の里公園。呢度有䌫車可以坐但今日冇開,可能因為呢個兩日都落雨,冇得上山,就諗住博一博在停車場放飛機,不過攞部飛機出嚟已經被職員阻止了😅









冇得飛,唯有到此一遊,影幾張相,跟住上網睇吓機場附近有冇地方去,搵到一個叫做十三塚史跡公園,去到原來係好細嘅小小草地,又係到此一遊🤦🏻‍♀️,冇地方去就早小小去機場了,先去還車,然後租車公司車我地去機場,去到機場櫃枱,地方好細,唔多人,所以好快!過完海關去食晏,呢度都有幾間食店,我地揀左一間叫做山形屋食堂,見佢食物選擇都多,主要係日式食物,我地叫左三個拉麵,一份魚生,一份餃子,拉麵味道都幾濃!食完晏又行吓手信店,買多少少手信,然後去到登機閘口果邊又有手信店,又有唔同手信,好友最後衝刺,再買多D先上機,6日旅程話咁快完結了!依家好友轉左工,少左假期,下次可能冇咁快可以再去旅行了!






 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...