星期二, 4月 23, 2024

2024年4月九州鹿兒島自駕遊 Day 5 - 高千穗牧場、丸尾滝、霧島神宮、美肌の湯こしかの湯












今日第一站去尋日食唔到果間 Ocean Jewelry,在google search 不到英文名,要search 日文名オーシャンジュエリー,去到問左有冇海膽先,佢話有先泊車!我地叫左兩個海膽丼,及一個炸豬扒飯,海膽睇落較細條同淡色,味道亦係較淡,始終¥1290 唔會比到好靚嘅海膽,不過都好新鮮!我地見一板海膽賣¥1790,所以就叫左一板,係同海膽丼同一款海膽,所以質素一樣😅








食飽就揸車去高千穗牧場,大概40分鐘車程,唔知係咪因為今日係閒日,所以個牧場冇乜人,同埋個牧場都冇咩睇,佢有D動物嘅屋,望到裏面有牛、馬、羊,但係冇放出嚟,行行吓見到到個小山丘,上面竟然有個多啦A夢嘅隨意門!😂我地上去影相,我放架細飛機,不過開始落雨,所以匆匆忙忙影左一陣就走!跟住入去三點度買嘢,好有想食佢哋個yogurt ,見到有啲仲有幾日到期嘅做緊減價,所以買咗幾杯,另外買左個cheese cake 留返今晚在酒店食!




我地上車食左個yogurt先,好奶👍🏻跟住揸左十幾分鐘車去一個叫丸尾滝嘅地方,呢度只有一個小瀑布,影左幾張相就走,跟住再揸車去霧島神宮,十幾分鐘就到! 霧島神宮除左外面個巨型鳥居⛩️之外,𥚃面冇乜特別,只有棵好耐歷史嘅御神木!我地只係逗留咗半個鐘就走!






跟住去附近搵吓有冇超市,因為想買嘢今晚在酒店煮野食!搵到附近有家超巿,雖然唔大,都有我地要嘅野,又買左海膽,今次呢板唔同,貴D,要4千幾円,不過係北海道產,大條D,另外買左和牛、魚生,今晚間酒店有提供食物,不過只有二人份,所以要加野食!

酒店住後感:
小鹿野温泉美肌の湯こしかの湯
Bihadanoyu Koshukanoonsen
好友Book 左Camping 房,有埋廚房同燒烤爐,我就book 左一間單人房,所以會去好友間房一齊燒嘢食!佢哋係住一間house 咁,間房係個圓拱型camp咁,可以瞓在床上睇星星!房外有私人風呂,另外有個大廚房,設備齊全,廚房有兩個雪櫃,一個大嘅放左二人份量晚餐同翌日早餐,一個細雪櫃擺滿飲品任飲👍🏻當然佢有溫提飲品唔可以拎走啦!酒店預備嘅晚餐有一盤5款肉類,各有幾件、兩隻蝦和扇貝、沙律、凍蝦和八爪魚、西班牙海鮮炒飯,足夠兩人食,我地買左牛扒、牛肉、海膽、扇貝、魚生、大葱,呢度設傋好齊全,除咗餐具亦有多士爐、攪拌機比你整早餐!我地用燒烤爐BBQ,好豐富,海膽好食過今日午餐果D好多!👍🏻👍🏻😍😍 食完野可以在酒店指定位置放吓煙火,佢呢度有得賣,比埋水筒火機你,三個大朋友玩得好開心!😂😂😂,食飽玩完煙火,我返自己間單人房,傳統非camping嘅房喺晒主樓,我問房要上一層,房間面積不大,但係房內有私人風呂👍🏻👍🏻,房間頂仲有個天窗,不過對於住張床,天開始光就好光,唔啱我呢D小小光都醒嘅人😅 我地浸一浸風呂先瞓,整體嚟講呢間酒店好正,好有間camping 房都要 $2000 ⬆️,略為貴咗D,如果加多一個人要加多$800 ,反而我私人風呂間房,只係三百幾,相對抵好多👍🏻不過呢個地點真係要揸車先至嚟到,附近周圍都冇任何商店。






























 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...