星期一, 4月 22, 2024

2024年4月九州鹿兒島自駕遊 Day 4 - 櫻島、鹿兒島市






今朝又去コメダ珈琲食早餐,然後先返酒店check out,上咗車之後就直接去碼頭搭船,連人帶車一齊搭果種汽車渡輪,半個鐘車程就去到碼頭,我都未試過搭車坐渡輪,其實樱島火山可以揸車過去,不過要兜一個大圈,所以搭船係最方便,而且想體驗一下搭呢個渡輪,欣賞吓海景,上船嘅時候唔使俾錢住,我哋泊好車之後就上樓上睇吓,呢架船有頂樓可以在露天位置度睇海景,沿路見到對面返嚟嘅船,有D係冇頂樓,即係冇露天位可以俾你睇風景,咁啱坐着呢架真係好彩,渡輪上仲有得買烏冬食,亦都有自助販賣機賣飲品同麵包,今日天色都唔算太好,不過都冇落雨,係有少少天陰,而且好大風,全程大概搭咗半個鐘,落船嘅時候一上陸地就要俾錢,佢係以車長計數,再加乘客人數去計收費,上船揸4分鐘車就去到第一個景點,霧島錦江灣國立公園,呢個公園可以有足湯俾你浸腳,又有樱島火山之前爆發熔岩損毁嘅遺跡,好友去咗浸腳,我就冇興趣,所以我喺佢個大草地嗰度玩 Hover!







跟住去另一個景點叫做”叫びの肖像”,睇佢嘅介紹應該係一個Rock and Roll嘅歌手,之前喺呢度開演唱會,因為呢度只有6千個居民,但係演唱會就吸引咗七萬人,所以就整咗呢個肖像紀念呢件事!我哋喺附近行嘅時候都見到好多貓,呢個島應該都幾多流浪貓😂

跟住我哋揸車去另一個地點,叫做湯之平展望所,呢個位可以望到之前火山爆發,山上面有個位置被夷平左,可以望到果個位,我哋觀察完一輪之後,就決定喺下面嘅停車場度放飛機,好彩冇俾人趕😅



大概逗留咗兩個半鐘我哋就走啦,搭返船去返對面岸,搵地方食晏,去返尋晚酒店附近嘅天文館,嗰度有一間食鰻魚飯嘅,叫做 うなぎ末,因為我哋幾個都鍾意食,所以就去食啦,見佢都幾多人不過等位一陣就有枱好快,我地三個都係食半條鰻魚飯,呢度係蒲燒鰻魚,好味👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻





食完鰻魚飯,我哋揸車去AEON 行吓,日本好多大大間嘅AEON,不過呢個商場就冇乜嘢睇,地方係好大,但係啲shop唔係好啱睇,我就淨係買咗咖啡豆做手信,好友都冇乜斬獲,跟住我哋就出返去酒店附近,原本想喺附近嘅地方搵吓有咩食,但係睇咗幾間都唔係好啱,又行咗一間好細嘅超市,然後就去返尋晚間酒店樓下嘅拉麵店食拉麵,店名叫Snooup ,意思係 Soup+Noodle+Up ,呢間係主打蕃茄湯拉麵,佢係蕃茄湯加咗芝士🧀,又有少少辣味,我個人覺得三樣嘢加埋一齊都唔係特別夾,蕃茄加芝士都仲可以配搭到,不過加埋湯麵就有D怪,不過味道唔差嘅,因為我哋太晏,所以食飽就算,跟住又去Donki 買甜品返酒店食!😋😋





 
















酒店住後感:
Remm Kagoshima
今晚住呢間酒店位置都好方便,近天文舘,在我們昨晚的酒店斜對面,酒店大堂在樓上,酒店有自己車位,我地上去比左泊車費用,但樓下泊車處職員收唔到指示,加上言語不通,我地又上返大堂,攪左一輪,職員再與泊車處職員溝通,再落返去先比我地泊車,我地先至搬左行李上房,大堂職員都講sorry 講左幾次!🤦🏻‍♀️
酒店有點舊,似係曾在十年八載前翻新過,D電制位黃晒!房間空間不大,有張小圓枱,張櫈有按摩背墊,浴室設計係玻璃牆,望到床,廁所就上半玻璃,下半牆,兩個玻璃牆都有幅簾,可以拉低就睇唔到!整體都ok ,不過一定係尋晚果間 Daiwa Roynet 好得多,如果要住天文館附近,Daiwa 係首選!







沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...