星期五, 5月 10, 2024

深圳笋崗






















前日去完深圳今日又去!

好友帶路,去咗一個眼鏡城嗰度睇吓啲眼鏡,不過睇唔啱心水就轉咗去飲茶,我唔記得咗酒樓個名,我哋叫咗啲點心,呢間酒樓嘅價錢都唔平,比香港平少少啫,不過食物嘅質素係唔錯,佢嘅招牌菜係黑毛豬叉燒,的確係好食👍🏻見到酒樓有糭券賣,價錢真係好平,不過要買券先有平D嘅優惠,同埋D糭要冷藏,所以都唔諗住買!😅























飲完茶,四周圍行吓,去咗個地方呢度有好多文具店,應該話係文具街,之前新年嗰陣電視台都有介紹過,我哋行咗一轉,不過就冇買到嘢,因為覺得佢都唔算好平,同埋佢呢度啲文具好多冇標價,可能要講價,跟住又去咗一個地方叫做笋崗,呢度有個大商場,我哋入去坐低飲嘢,有行吓超市!







今晚去寶能環球滙商場內,一間叫做舟市水產食店食自助餐,呢度係食海鮮火鍋加自助餐,呢度係一人一鍋,佢有個海鮮檔可以自己撈海鮮,有蝦、鮑魚、貝殼類、小龍蝦等等,我哋就主力係蝦、鮑魚,店員會幫你處理啲鮑魚,但係我哋覺得洗得唔夠乾淨,所以食咗一轉都冇食,同埋佢嘅容器好難裝到D蝦,因為係一隻好細嘅碗,D 蝦又會跳,所以見到好多人直接將D蝦倒落托盤,然後用隻碟冚住避免佢跳出來🤦🏻‍♀️由於呢度主要係食海鮮,所以佢有一份份海鮮俾你自己攞,有西班牙紅蝦、水魚、蟹、係切好一份份的,但係牛肉就比較差,只係呢一款,而且唔靚,除咗火鍋食物之外,仲有壽司、熱葷、鐵板燒牛扒、羊扒、鵝肝等等,飲品係任飲,仲有唔少得嘅係甜品,而佢呢度亦都有任食烤榴槤,我哋就覺得即撈嘅海鮮就好新鮮,所以我哋主公食蝦,同埋榴槤,都食得好飽,同埋食嘅期間都見到好多人等位,成個商場應該係呢間最多人,佢有限時食兩個鐘,二百幾蚊一位嚟講真係好抵食!










食完嘢我哋又去華強北行吓,成日聽人講去華強北買電器,都係第一次嚟,個人覺得冇乜特別,可能我冇打算喺度買嘢,所以覺得只係有啲似先達😂 買唔到嘢就返香港了!




 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...