星期二, 5月 14, 2024

2024年5月英法自由行 Day 1 - (英國)King Cross station 國王十字車站、British Museum 大英博物館、唐人街、Convert garden 柯芬園













同好友計劃左幾個月,開過幾個茶會😂,睇左好多 Youtube ,上網search 左一輪,今次其實係好友要去英國伯明翰同埋曼徹斯特探朋友,順道想留喺倫敦度玩幾日,所以捉埋我陪佢去,原本想去多幾個地方,但係唔夠時間同埋可能要做好多資料蒐集,所以都係選擇去埋法國,兩個地方玩深入小小!好友早在5月1號已經飛左過去,我就13號晚過去。

上一次去歐洲已經係七年前嘅事,雖然我哋今次做咗好多資料蒐集,但係都唔夠時間詳細研究,因為呢排都好忙碌,今日早上仍然要返工,原因係希望自己眼瞓D,到時搭飛機就唔會瞓唔着(希望😅),好耐未試過呢D鐘數去機場,先去貴賓室度食個晚餐,疫情後幾乎每次都係朝早去,所以只有D簡單嘅食物選擇,晚餐就豐富好多,而且少人D,自助食物有香草蝴蝶粉,仲有其他意粉,而掃QR code落單嘅呢,就有四款熱食同埋一款紅豆沙,我就叫齊五款,有炒米粉、三丸湯米粉、豬肋骨、豉汁魚柳配豆腐,好豐富,食得好飽!食完再慢慢行去等上飛機!漫長嘅14小時飛行時間開始😅














今次唔坐窗口位,因為驚去廁所要麻煩人哋,坐中間一排三個坐位嘅旁邊位,隔離坐咗一對夫婦,咁佢哋去廁所就唔會經過我呢邊,咁我就可以瞓吓覺,上咗機冇幾耐就準備派晚餐,因為我頭先食得好飽,所以我冇食,等佢派完餐先至開始瞓覺,雖然瞓吓醒吓,但係都可以瞓到七八個鐘,瞓醒之後,就睇吓電影,睇返哈利波特其中一集,跟住又派早餐,我亦都冇食到早餐,因為預計去到倫敦會合好友都會去食嘢,所以冇食到,飛機準時到達,去到倫敦係上午嘅六點幾,呢度比香港慢七個鐘,好友由曼徹斯特搭火車過嚟,預計要10點幾先去到倫敦,所以我有好多時間,先去增值張Oyster Card,七年冇用張咭,仍可正常用到,然後搭火車去倫敦市,原本係想搭 Piccadilly line 去國王十字車站,雖然時間耐D,但係價錢平D又唔使轉車,最主要因為我有時間,但係我搵唔到佢喺邊度搭,最後都係搭咗 Elizabeth line,一條快少少嘅線,呢條線要去到 Paddington 轉車,要轉 Hammersmith & City 線,我轉車嘅時候搭錯咗方向,搭咗一個站發現唔對路,就過對面月台搭翻返轉頭,去到國王十字車站,一出嚟已經見到 Argyle street,酒店就應該喺呢度附近,跟住地圖去搵酒店,去到酒店先至九點,放低件行李先,見到酒店係傳統英國排屋,呢度成條街嘅排屋都係酒店,我哋 book 嗰間差唔多要去到街尾!入到酒店覺得佢有少少舊,喺接待處放低行李我就出去行吓!














行返去國王十字火車站,個火車站都好靚,順便睇吓歐洲之星嘅車站位置,因為過幾日我哋都要搭,所以提早去睇吓先,歐洲之星嗰邊嘅車站係最靚嗰座紅色磚嘅建築,嗰度應該有一間酒店,我喺火車站影咗一陣間相,望吓歐洲之星嘅車站,我記得同我上次嚟搭歐洲之星嘅地方係同一個地方,有個標誌性嘅拱形頂,同埋有個鐘,就確定到唔會去錯,影完相然後就行去Euston 火車站,因為好友會喺呢個站落車,由國王十字火車站行過去只係10分鐘,沿路四圍睇吓嘢!


行到去Euston 火車站見到外面都幾熱鬧,好多人喺度等人,本來呢度有啲凳可以坐,但係因為落過雨,啲凳已經濕晒,呢度有三個小販檔,一檔係賣咖啡另外兩檔係賣麵包,我就買咗杯咖啡,英國都好流行 cashless ,原本我想俾現金,但係因為佢有毫子,我唔想找硬幣返嚟,所以都係比信用卡,天氣比預期凍,可能因為落過雨,我只係帶咗短袖衫同一件外套,可能有需要買多件衫,睇吓天氣點樣再決定,等到 11:20 好友先至出現,我哋就一齊行返去酒店,放低佢件行李先,好友去到酒店都同我一樣覺得有少少伏,但係未睇到間房,希望唔會太差,當初揀呢間係因為貪佢就腳同埋價錢平,所以都有心理準備唔會好理想,只但求乾淨企理😅





今日book咗去大英博物館,其實佢係免費入場(應該都唔好意思收人錢🤭),不過要做預約,我哋約咗一點,睇Google 地圖,由酒店行過去大概係20分鐘,所以我哋決定行過去,去到應該係大英博物館嘅後門,已經見到有人排緊隊入場,首先係要做安檢 check袋,然後就可以入場,完全唔需要check 預約,我諗佢因為今日預約咗嘅人唔太多,所以都冇特別check,入到去我哋行返去前門兜一個圈影吓相先,然後去展館度參觀,好友比較鍾意睇中國館,我哋先睇咗其他館順路再去搵中國館,入到博物館有少少熱,因為呢度冇乜冷氣,我盡我嘅記憶記得邊啲展品係真店之寶,就介紹俾好友影相😂 例如 Rosette stone 、巴特農神殿大理石雕、埃及木乃伊(其中一個貓木乃伊曾經喺香港展出過),再睇埋中國館,雖然唔係一D好出名嘅展品,但係都好靚好精細同埋好歷史悠久,真係慨嘆當年比人搶掠咗好多國寶😅








行咗兩個幾鐘就行完,由博物館出返嚟,行去唐人街搵食,大概15分鐘路程,沿路經過一間劇院做緊哈利波特,我哋只係門口影吓相,行到去唐人街,原本想去食一間新加坡餐廳叫 Singapulah,喺門口睇咗個餐牌覺得都偏貴,就行去其他地方睇吓有咩食,最後覺得價錢都係差唔多,所以行返去星加坡餐廳,點知原來佢要落場,所以冇得食,最後行咗去佢對面果間蘭州牛肉拉麵店,我哋一人點咗一碗麵,同埋叫佢俾咗兩杯水,餐廳係中國人開嘅,所以識講國語,有中文餐牌,我哋叫咗一碗蘭州牛肉麵,同埋一碗紅燒肥腸麵,拉麵做得唔錯幾好食,個湯都好飲,平均每碗13英鎊,估唔到在英國第一餐就食中餐😅













食完飯喺唐人街附近行吓,因為呢度有間M&M,同埋Lego,間M&M好大間,有四層高,除咗朱古力仲有唔少相關產物,例如裝朱古力嘅容器,另外仲有啲服裝、咕𠱸、袋等等,當然仲有自選朱古力,亦都有可以印自己個樣嘅朱古力,都幾有趣!入口有四個M&M公仔,一字排開過斑馬線,就係模仿Beatles 經典海報,好多人都企中間,擺埋同一個pose影相!😂😂 至於Lego,我見影相嘅多,買嘅少,同我哋一樣😅😅 佢呢度都砌咗哈利波特幾個主角出嚟,都係一個打卡點!淨係呢兩間shop,都玩咗成個鐘,不過一樣嘢都冇買🤭
























跟住去西敏寺,諗住沿途會經過唐寧街首相府,去打吓卡,中途經過騎兵衛隊博物館,不過冇嘢睇,冇換兵儀式又冇馬,只有馬屎😂 同埋一兩個衛兵,所以影咗幾張相就走,去到唐寧街封咗路,冇得影相🤦🏻‍♀️ 所以直接去西敏寺!














去西敏寺必定見到大笨鐘,所以同大笨鐘影吓相先,然後再行去西敏寺,原本想入去西敏寺,但係佢收3:30 ,我哋去到已經五點幾,所以無緣進入,只有外圍影吓相,又影下個金色郵筒,然後再返轉頭影大笨鐘,跟住行去柯芬園!








我哋去柯芬園嘅主要目的,係好友想去食一間牛扒店,叫做 Flat Iron ,去到餐廳,要等位,登記咗之後佢會send SMS 俾我哋,我哋個電話卡係提供咗一個英國電話俾我哋,所以可以留電話,佢話大概等40分鐘,所以我哋去附近行吓,等佢有位嘅時候 message通知我哋,行去附近睇吓,見到原來柯芬園都幾靚,呢度好多食店,又有個好似商場咁嘅地方,有D小商店同埋食店,仲有間 Apple shop,旁邊都有個小市集,主要都係賣紀念品,我哋睇咗一輪,覺得價錢有D貴,所以再睇多兩日先再決定!

我哋行咗30分鐘,就行返去餐廳度等,因為嗰度有得坐,坐多十幾分鐘就有位,餐廳有兩層,我哋坐樓下,餐牌都好簡單,因為主要係想食牛扒🥩,基本上牛扒係得一款,當然有一個貴D嘅選擇,類似是日精選咁寫咗喺牆上,我哋揀個最平嘅牛扒,都要14英鎊一份,仲要冇醬汁,要另外俾錢,仲有 side dish 都係另計,我哋叫咗一份醬汁,如果牛扒好食其實唔需要點汁,所以只叫一份,必要時點吓!老實講,牛扒唔算出色,可能因為呢個牛扒性價比喺呢一區嚟講算高,所以好多人都介紹呢間,主要都係因為佢抵食,同埋佢呢間餐廳有個特色,就係每個客人飯後都會送一杯雪糕,佢會比一把迷你菜刀仔比我地,每人一把,攞呢把菜刀仔上返去入口個位置,就可以換一杯雪糕,好友覺得把刀仔好得意,好想要一把,但係又想食雪糕,最後佢決定食雪糕,當我哋上返去嘅時候,竟然比我喺樓梯執到一把菜刀仔😅,咁就可以換一杯雪糕之餘,又可以留起一把刀仔🤣🤣


















食飽飯就返酒店,睇吓間酒店房如何,返到酒店已經九點幾,匆匆忙忙沖個涼就要瞓!

酒店住後感 :
Argyle Square hotel
酒店位置算方便,距離最近國王十字地鐵站出口大概3-5分鐘路程,附近住宅居多,相對比較靜,晚上回來嘅時候,路口總有一班黑人聚集,不過佢哋應該冇惡意,因為我哋每晚經過佢哋都冇乜嘢,附近都有D食肆,但係我哋都冇幫襯過,酒店有點舊,係傳統嘅英國牌屋,呢度一整列排屋都係酒店,我哋嗰間差唔多去到街尾,門面亦都明顯比其他嘅酒店舊,我哋安排住喺地庫嗰層,要行樓梯,房間嘅面積唔大,除咗兩張單人床,同一張書枱,剩餘嘅空間只能夠打開一個篋,洗手間唔算細,不過冇梘液,只有番梘🧼😅,亦都冇牙膏牙刷,歐洲嘅酒店通常冇,亦都冇電水壺,房入面有兩塊餅乾、兩個蘋果、一D即溶咖啡,有兩支水,冷氣好充足,呢度雖然有兩隻窗,但係望出去係天井,加上我哋住地庫嗰層,所以冇view可言,木地板有D爛,浴室相對新淨D,可能翻新過,開手提花灑時頭頂個花灑🚿都會出少少水😅 張床褥好軟腍,都瞓得幾好,不過排屋嘅弊病係隔音比較差,成日聽到隔籬房有人講嘢,好彩佢哋唔會夜晚好嘈,不過一早就聽到D人拖篋或者行路嘅聲,所以都會好早俾佢哋嘈醒😅






 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...