星期三, 5月 15, 2024

2024年5月英法自由行 Day 2 - (英國) Borough Market波羅市場、倫敦橋 London Bridge、倫敦大火紀念碑 Monument to the Great Fire of London 、The lookout、Leadenhall Market 利德賀市場、倫敦塔 Tower of London、塔橋 Tower Bridge、柯芬園、諾維羅劇院 Novello Theatre (MamaMia 歌舞劇)




今朝一早七點起身,行出火車站,見到火車站口有間黑羊咖啡(Black sheep coffee) 🤣,見到佢在英國都多分店,同埋火車站外面嘅空地,都有一D臨時檔攤開緊檔,其中一檔 The Flour station 賣麵包嘅已經開檔,佢D麵包好吸引,我哋再入去黑羊咖啡度睇吓佢啲麵包,相對冇咁吸引仲貴D,所以我哋決定喺度買咖啡,坐喺出面D枱,再另外買麵包坐喺出面食🤭 我地買左牛角包🥐同朱古力danish. 包就好食,咖啡就唔好飲 😅今日第一站去波羅市場 Borough Market 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️




Borough Market 波羅市場
由國王十字車站搭 Northern line ,五個站就到 London Bridge 站落車,唔係去 Borough 站落!跟 London Bridge 站內指示由 Borough 出口出會近D,出到街過馬路行前D就到,個 market 正常開10:00am ,我地 9:23 已到,有少量店已經開左,個 market 好吸引,在入口已經狂影相🤣🤣 已經開左嘅主要係D唔使即刻煮嘅食物,例如芝士、火腿、水果、麵包,生蠔,我地行過一間賣生蠔的,叫做 Furness Oyster bar 店員係一個侏儒男仔,佢向遊人打招呼,又問我地邊度嚟,我地話香港,佢就用廣東話話自己靚仔😂好攪笑🤣🤣, 佢D生蠔好吸引,但係我地想睇吓先,佢隔離果檔係同一公司,Furness Fish grill 主要賣西班牙海鮮炒飯 🥘,仲有青口+薯條,佢地未開始煮,應該要10:00 後先有得食,呢檔後面仲有賣海鮮 for 買返去煮,我地行左一個圈,行埋外圍嘅地方,即煮/即食嘅除咗生蠔、青口、西班牙海鮮飯之外,仲有個蘑菇飯、朱古力士多啤梨🍓,附近天橋底有間蘑菇飯都好出名,我哋試食咗覺得唔係想像中咁好食,所以冇買到,過咗天橋另一邊,叫做Green market ,呢邊冇咁熱鬧,主要都係賣乾貨,即係餅乾、麵包、零食等等,佢仲有一啲座位可以俾人坐低食嘢,同埋有洗手間,行返去天橋底嘅馬路行出去,仲有一D食店,有間Fish and chips、咖啡店、酒店吧等,我哋睇完都係決定買生蠔食先,去返Furness Oyster bar 買左四隻生蠔🦪,要£12,買完可以企喺旁邊即刻食,佢有齊晒啲配料,我哋主要都係要檸檬汁,佢呢度嘅生蠔都好新鮮,而且海水味好重,所以有啲鹹,但係都係好新鮮,好味!跟住行返出外圍有另一間又係食生蠔嘅,叫做 Richard Haward’s Oyster ,呢間店好細間,生蠔只有West Mersea rock oyster ,只係不同大細 size 而定價,另外仲有蜆,我哋揀咗6隻細,4隻中,加兩隻大蜆,共£19.9 ,冇頭先果檔咁鹹,亦都冇佢咁鮮甜,但係都新鮮,當然佢價錢係平好多,都好抵食,而且呢一檔好多英國人排隊,我諗係因為佢性價比較高,呢度平均£1.7 一隻,同頭先£3一隻當然有D分別!食完生蠔,再四圍行一陣,轉個頭返嚟,西班牙海鮮炒飯已經排晒長龍,因為佢嗰大盤炒飯已經差不多炒好,雖然人龍好長,不過應該會好足夠應付,因為果盤炒飯真係好大盤,好友猶豫咗一陣,因為見佢每一份炒飯嘅份量都好大,所以我哋最後都係食青口,放棄咗海鮮飯同蘑菇飯,青口£13一份,買完就行過去Green Market果邊坐低食,青口味道就一般,可能佢嘅醬汁比較重牛油同忌廉,蓋過咗青口嘅鮮味,不過個汁用嚟點薯條就好正!我哋行過士多啤梨朱古力嗰檔,佢有派士多啤梨俾人試食,沾咗朱古力醬嘅士多啤梨好好味,好友又話想食,但係又驚食唔晒,因為佢一杯都幾大杯,加埋朱古力應該都好漏😅 最後我哋只係食咗三樣嘢就走,其實我哋好想買芝士食,但係呢度D芝士店賣嘅 mozzarella 好大粒,成個雙層芝士漢堡咁大,一定食唔得晒,加上好友係特別細食,所以好多想食嘅嘢都食唔到,希望有機會日後同其他朋友嚟可以食到!呢個Market真係好正,好值得嚟,最緊要留肚,一定要空肚嚟先食到多啲嘢!😂























食飽就行過去Sky Garden ,路程只需要12分鐘,我哋會經過倫敦橋 London Bridge ,由波羅市場行去倫敦橋,只係2分鐘,當然要喺倫敦橋度影吓相,跟住行去Sky Garden,路經一個紀念碑柱,係倫敦大火紀念碑 Monument to the Great Fire of London ,呢度只係一個小廣場,同一個紀念碑,今日呢個小廣場有幾個小檔攤,喺度賣緊食物,撞啱係lunch time,所以都有D人喺度食嘢,我哋影吓相就繼續行去Sky Garden,去到見到有兩條隊,一條係已經網上登記咗,另一條係Walk in,我哋因為冇登記,所以就排Walk in,都好多人,我地排咗一陣,就有職員出嚟話Walk in已經滿咗,所以我哋去唔成,呢座Sky Garden個外型四四方方肥肥地,我記得上次跟團嘅時候經過,當時導遊話呢座大廈個外型好似以前一款Nokia手機,今日仲諗住有機會上去睇吓,既然去唔成我哋就選擇另一座高樓,就係The Lookout,相距只係6分鐘路程,行行吓見到有一座比較古老嘅建築,旁邊有座新樓起緊,一生一舊對比鮮明,原來呢個古老嘅建築物就係 Leadenhall market 利得賀市場!據講呢度係哈利波特電影取景嘅地點之一,其實佢係一個商場咁嘅模式,主要都係一啲食店,同埋少少商店,佢嘅格局係好舊式英國商店街咁,保留咗以前嗰種風格,又真係幾靚,我哋食唔到野,就四圍影吓相!跟住就行去 The Lookout 😄
















The Lookout
呢度應該係一座商業大廈,佢其中有一層係做咗觀景台,入門口嘅時候要做保安檢查,只係個X光機,同埋比個袋佢望一望, check完就去搭𨋢,呢度有兩架lift,但係有一架冇開,只用一架lift 上落,上到去地方唔大,但係冇乜人,眼見人數喺10人之內,呢度唔使同人迫,仲望到對面Sky Garden添,我望到Sky Garden比呢邊係靚,但係個景觀應該相若,當然佢係比較近少少泰晤士河,但係The Lookout 比較高,睇得遠D,同埋角度闊D,最重要要冇乜人,點影都得 ,呢度附近三座建築物可以有觀景台睇倫敦全景,除咗Sky Garden同埋呢呢座The Lookout,仲有一座係 Horizons 22 ,其餘兩座冇去過,我哋覺得呢座都算係一個唔錯嘅選擇!👍🏻

下一站去倫敦塔同埋塔橋,由The Lookout 行過去,要17分鐘,今日都行咗好多路,我同好友都好行得,不過呢兩日對腳有D痛,所以行起上嚟都有少少辛苦,行過去嘅時候又經過Sky Garden,去附近間 Roots 睇吓啲藥妝,價錢都幾貴 😅






倫敦塔 Tower of London 
倫敦塔應該係一座舊嘅城堡,曾經係宮殿、武器庫、監獄、審判所,而家應該係俾人參觀為主,其實可以入去參觀,但係要買飛同埋預約,其實倫敦塔唔喺我哋今次行程裏面,只不過我哋去塔橋係會經過,因為佢就喺塔橋嘅旁邊,所以順道過嚟望吓,我哋冇入去睇,喺出面有間商店,我哋就買咗少少紀念品,仲見到我之前喺網上見過嘅一間餐廳 Coppa,呢度有D室外嘅位係半圓型玻璃房咁,夜晚開曬燈會好靚!





塔橋 Tower bridge
我地沿住泰晤士河行去塔橋,一路行一路影相,唔同角度咁去影塔橋,跟住我地就上橋,我都係第一次上去塔橋,之前兩次嚟都係離遠影相,想去之前要買飛,成人係£13.4一位,條橋分咗南北兩個tower,上面又分左東西兩條 walkway ,可以選擇搭𨋢或者行樓梯,我哋當然係搭𨋢啦,上到去有一個位置可以俾人坐喺度睇片,介紹呢條橋嘅歷史,我哋睇咗一陣就行入去參觀,先行第一條Walkway,呢條路中間,有一段路係透明玻璃可以望到橋下面,好多人喺上高行,我因為畏高所以我冇行到,我只係喺側邊度行過去,好有就坐咗去影相,行完呢一邊就可以行埋另一邊,跟住就去返另一邊嘅tower 落返去,沿着指示可以行去睇Engine Room,落到去見到係一間商店,商店入邊有另一個入口,就係入去Engine Room,呢度就要check你張飛,呢度係睇Engine 點樣運作去升起條橋,喺engine Room行返出嚟,商店行咗一陣冇買到嘢,就行返過去倫敦塔果邊走!



























離開塔橋已經四點幾,我哋去搭巴士,搭15號巴士由倫敦塔去 Aldwych,我哋先去睇吓今晚要去嘅劇院喺邊度,然後去附近搵食,我哋落咗車行前少少燈位過已經見到Novello 劇院,我哋之前上網訂咗舞台劇飛,今晚7:30睇,只道劇院嘅位置之後,我哋就行去附近嘅柯芬園搵食!























柯芬園 Convert Graden

其實尋晚已經嚟過食牛扒,今晚有時間可以喺附近行多一陣,去咗尋日冇去嗰個細Market叫做 Jubilee market hall 睇吓D紀念品,不過最終都係冇收穫,因為我哋覺得佢嘅價錢比之前睇嘅仲貴,入去柯芬園裏面有間餐廳,係半露天嘅,今日有人喺度唱歌劇,氣氛都幾好,行到五點幾就去一間叫做 Nando’s 食燒雞,好友話佢早兩個禮拜在曼徹斯特,佢朋友帶佢食呢間,佢話好食,而且好多分店,所以佢特登帶我嚟食,入到去佢話要等位,但係其實明明好多位,因為五點幾未係晚飯時間,我見有啲人唔等就走咗,我哋等咗大概5分鐘先至話有位,要落一層食飯,落到去見到餐廳大把位,少於一半座位係有客嘅,唔知點解佢要人等,眼見佢都走咗幾枱客,可能佢哋唔志在,因為好友話佢呢間餐廳,有買一啲優惠券,所以有優惠券嘅人都要幫襯!我哋叫咗一份半隻燒雞,同埋一份10隻雞翼,其實我覺得佢唔係燒雞,雖然佢有燒烤嘅痕跡,可能我心目中嘅燒雞係皮脆嗰種,而佢呢種係叫做Peri Peri ,有少少東南亞feel,係來自南非,有辣醬醃製的烤雞,我就唔係特別喜歡,應該唔會再食,不過佢價錢都唔貴,又係一個性價比高嘅選擇,我地食左£30.65 😅





諾維羅劇院 Novello Theatre 
食完飯去睇歌劇,雖然歌劇19:30 先開始,7:00已經可以入場,我哋今次買嘅座位係 Grand circle,位置比較高而且近則邊,因為我地買飛果陣,最平得呢D位,都要£32,當仲有其他貴飛中間位,我地志在試吓,我本身平時冇睇舞台劇,好友就間中睇吓,我第一次睇就在英國睇😂不過呢套 MaMaMia 大家都耳熟能詳,應該會好睇,入到劇院,見到其實都唔係好大,同平時睇戲見果D劇院嘅格局係一樣,都係側邊有D包廂,當然平時喺電視睇果D係大劇院,而呢間係比較細嘅劇院,座位同座位之間都好近,我覺得比廉航嘅飛機位仲要迫😅😅 而且劇院入面冇乜冷氣,所以有D焗,因為都幾多人,差不多滿座,洗手間就要上半層樓先至有,同埋開場之前已經提醒觀眾唔可以影相同埋錄影,雖然D演員全部都唔識,不過佢哋都唱得好好,做咗大概兩個鐘就有中段休息時間,不過個廁所就排晒長龍,其實睇緊劇嗰陣就唔建議去洗手間,因為你行出嚟果陣,基本上隔離嗰D人要起身你先至過到😅,咁樣就會阻住人哋睇劇,我就差唔多休息時間完結前先至去廁所,就冇咁多人,到完場嘅時候,氣氛都好熱鬧,開始有啲人攞手機出嚟影相,我哋都唔執輸返幾張相😂 睇完出嚟已經過咗10 點,街上面泊咗好多篤篤車等客,我哋就行去柯芬園去搭地鐵返酒店休息!

今日去左好多地方,好充實!好攰💤




 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...