星期四, 5月 16, 2024

2024年5月英法自由行 Day 3 - (英國) The Harry Potter shop at Platform 9 ¾ 、Victoria and Albert Museum 、Natural History Museum 自然歷史博物館、Harrods 百貨 、海德公園 Hyde park





The Harry Potter Shop at Platform 9 ¾
尋晚十點幾先返酒店,今朝八點幾就出門口,我哋去國王十字火車站搵吓哈利波特間shop,因為間shop 外面有個9 ¾號月台影相位,聽講都好多人排隊,所以睇吓早D去會唔會少D人,因為佢8:00就開門,呢間哈利波特商店,就在國王十字火車站裏面,當然係未入閘之前嘅位置,近住半圓形果座建築物,去到見到已經有條隊,不過唔算多人,所以我哋就去排隊,呢度仲提供埋道具俾人影相,即係唔同學院嘅頸巾同埋魔杖,影相嘅時候職員仲會幫你拉起條頸巾,做返個飄逸嘅效果😂 我哋排咗5分鐘就可以影相,排隊位果度佢有個牌叫你選擇拍攝嘅post,當然你可以唔跟佢嘅post,大部份人都係選擇推住架行李車嘅動作,我同好友輪流影完之後再影張合照,你影完相之後可以喺佢間shop 度曬返張相出嚟,當然要俾錢,我哋就行入間shop 度睇吓嘢,呢間shop唔算好大,所以佢唔俾人將個背囊孭喺後面,要你孭返喺前面先比入去,商品主要係分咗四個學院嘅產品去賣,有個位置係賣魔杖,呢個位就冇乜人,另外一邊係賣糖果,我都睇啱咗幾樣嘢,不過唔會而家買,因為今日仲有其他行程,睇吓今晚時間就到就返酒店前過嚟買! 









Victoria and Albert Museum (V&A cafe)
由國王十字車站乘搭 Piccadilly 線,搭9個站去南肯辛頓 Sounth Kensington,跟指示行去 V&A Museum 出口,要行一條好長嘅隧道,行咗都有7-8分鐘,就去到 Museum 地庫果層入口,Museum 10:00 先開,所以要喺門口等,等咗一陣已經有條隊喺度,其實佢唔止一個入口,行返上路面仲有其他入口,不過我哋搭地鐵,所以就喺地鐵嘅呢層入口入,一到10:00就可以放人入去,又係要睇一睇個袋,呢間博物館都係免費入場,跟住我哋就上咗去地面果層搵佢哋間Cafe,問咗職員就係呢層樓嘅另一邊,我哋急急腳行過去,因為見開門咁多人等,驚餐廳會好多人,點知去到餐廳係冇人!只有兩個客喺我哋前面,一個坐低咗一個買緊嘢食,我就趁好友落單買嘢食俾錢嘅時候,衝入去餐廳影咗相先,所以影到一D相係冇人嘅,呢度真係好靚,樓底又高,仲有D好靚嘅圓形波波燈,好友落完單,我就接手去等食物,等好友可以影返一D冇人嘅相,到我哋攞得食物嘅時候,其實已經開始有其他客入嚟,當然只係兩三個客,都有D位仲可以影到冇人,我哋可以影到餐廳冇人嘅相,加上係一間咁靚嘅餐廳食早餐,所以好開心😆😆,餐廳嘅食物選擇唔多,主要都係牛角包類別同埋蛋糕,其實呢間餐廳唔係得一個買食物嘅counter,佢對面都有兩個買食物嘅counter,其實可以喺呢三個counter度買完嘢食,然後攞入去呢一間餐廳度食,因為佢哋係同一間餐廳嘅counter,我哋後來先發現到呢樣嘢,見到另外counter仲有三文治同沙律,咁就多好多選擇,我就買多一件蛋糕,當然唔少得我哋一人一杯咖啡啦,英國嘅咖啡唔使多講,味道都係麻麻哋,麵包蛋糕就不過不失,食飽就去行呢個博物館啦!








我哋攞咗份地圖,四圍行吓,有個位置係戶外,有個水池,呢個位都好靚,不過有少少落雨,正正因為落雨,所以我哋又影到D相冇乜人,影完一輪相,我哋真係要去睇展品😂,呢度地方都幾大,展品都幾多,不過我哋見有好多大件嘅展品,都寫明係仿製品,尤其是見到大衛像,就知道唔係真品,呢度有好多好大件嘅展品,雖然係仿製品,但係都做得好靚,所以影咗唔少相,而呢度亦都有間shop,賣D嘢都幾靚,我感覺V&A已經係一個品牌,賣一D設計嘅商品,因為佢地D商品嘅設計都幾靚,我記得喺尖沙咀K11 MUSEA,入面果間周生生,之前見佢係聯成V&A,當時唔識係乜嘢,而家就知道喇!見呢度有一D手信,係餅乾、茶葉、朱古力粉,個包裝罐都好靚,所以都買咗D嚟做手信!雖然佢唔算好重,不過秤住佢地都幾大件😅













我哋行到兩點幾,就行返出去大街嘅正門入口,由正門去餐廳應該容易搵D,我哋見到對面係我哋想去嘅另一個博物館,自然歷史博物館,不過我哋想食咗飯先去行,就行去附近有一個area有好多餐廳,睇來睇去最後揀咗一間叫做 Honest 嘅漢堡包店,因為得佢呢間要等位,咁應該唔會差得去邊,我哋等咗一陣就有位,我哋每人揀咗一款漢堡包,佢又係跟一大堆薯條,我就唔敢食咁多,因為好熱氣,一熱氣個人就好容易病😅食完又去行博物館!





自然歷史博物館 Natural History Museum 
呢間博物館亦都係免費入場,入到去就見到一隻恐龍骨架,然後係一D人類歷史嘅展品,再行入去就係一D自然界嘅展品同化石,有以前嘅動物同植物標本,對我哋嚟講都唔算好吸引,主要我哋係想去睇佢入面一條鯨魚嘅骨架,掛咗喺博物館嘅中央,好巨型,呢個位都影咗唔少相,佢除咗鯨魚仲有長頸鹿、長毛象等等,呢度都好大,展品亦都好多,不過我哋只係睇咗一個鐘多D,因為大部份嘢都唔係咁有興趣睇,行返出去正門果邊,其實呢個博物館嘅外型都好靚,所以我哋喺出面都影咗一陣間相!










Harrods 哈洛德百貨
由博物館出返嚟,好友嘅朋友介紹佢一定要去Harrods,我就覺得唔一定要去,因為佢係比較高級,應該唔會有嘢啱買,我哋行過去要10幾分鐘,呢間Harrods 都好大,我哋每層行咗一個圈,都行到有D攰,其實最主要係借廁所😅,佢賣嘅嘢確實係比較貴,簡單D講就好似香港嘅連卡佛,所以我哋係冇收穫 🫢











行完百貨公司出嚟,經過一條叫做 Hoopers court 的街道,佢呢度有一座紅色嘅建築物,十足十哈利波特電影入面嘅金庫,只係唔同顏色,聽講呢度都係電影取景地點之一,我哋都影咗張相!

跟住我哋行去 Harvey Nichols ,想搵一間龍蝦店,我哋諗住搵咗個位置,睇吓使唔使book枱,晏D先至返嚟食,間餐廳喺百貨公司裏面嘅5樓,上到去見冇乜人,可能因為係非繁忙時間,我哋照book咗枱先,晏啲先至過嚟!我哋見到百貨公司對面有間酒店,見到香港嘅區旗,原來係文華東方酒店,可能係香港人經營吧!







海德公園 Hyde Park
今次嘅旅程,我哋都帶咗飛機仔,所以點都要搵個公園放下,因為旅遊景點一定冇得放,所以只有公園可以放,之前喺地圖睇咗呢度有個好大嘅公園,不過今日落過雨嚟,所以草地都係濕嘅,我哋只能夠企喺度拍片,我哋先拍一條片,睇吓有冇人阻止,發覺冇之後,就拍多幾條片!呢個公園好大,中間有個好大嘅湖,我哋玩咗一個鐘頭就走,跟住去食晚餐!




頭先在Harvey Nichols 五樓果間 Burger & Lobster 訂咗枱,去到嘅時候已經係晚市時間,但係都少於一半入座率,呢間餐廳地方唔算好大,門口有兩個水缸養住啲龍蝦,好有之前喺網上睇過人哋介紹,所以話一定要試,我哋叫咗一個龍蝦包£30,同一隻龍蝦🦞£38,價錢都唔平,原隻龍蝦我哋選擇蒸,個龍蝦包唔係漢堡包咁樣,係用一個軟包,中間包住龍蝦肉,當然係有D醬汁,之前喺大阪食過類似嘅龍蝦包,上次去大阪嘅時候見唔到,個龍蝦包係好好食,個軟包應該係搽咗牛油再煎香左,龍蝦個醬唔會太Heavy,只不過係份量細咗啲,好味!而原隻龍蝦相對冇乜特別,始終係波士頓龍蝦,佢配咗個黃色嘅Sauce,同埋薯條!相比龍蝦包,應該唔使叫原隻龍蝦,一人一個龍蝦包仲好,仲平D!

食完飯時間尚早,我哋喺附近超市睇吓有冇生果,順便買兩支水,經過一間咖啡店叫做 Caffè Concerto ,裏面嘅裝修好靚,有幾盞水晶燈,我哋諗住呢兩日如果再見到佢,就去試一試!去超市買完嘢,就搭返地鐵返酒店休息了!






 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...