星期五, 5月 17, 2024

2024年5月英法自由行 Day 4 - (英國) Host cafe at St Mary Aldermary Church、Buckingham Palace 白金漢宮、St James 聖詹姆士公園、Thames river cruise 泰晤士河遊船、Greenwich格林威治、London Eye、South Bank、Theatre district






Host cafe St. Mary Aldermary Church
今朝又同好友去搵早餐食,之前上網search咗一間Cafe 喺教堂入面,我哋就一早直接去,呢間教堂喺 Mansion House 站,我地由國王十字車站,搭Circle line 可以直接去到 Mansion House 呢個站,但係我哋去到 Farrington 站要轉車,可能佢好似香港地鐵咁,觀塘綫有時係何文田總站,有時係黃埔,我哋去到 Farrington 又轉左咗方向, 然後去到 Edgware Road ,又要轉車先返轉頭去 Mansion House 站 😓 本來20分鐘嘅車程,我哋搭咗差唔多一個鐘 🤦🏻‍♀️ 一出地鐵站比左邊嘅建築物吸引咗過去睇,其實教堂就喺地鐵出口直行就係,只不過我哋行錯咗去左邊,去咗教堂嘅側門,佢嗰度寫住去餐廳就要由正門入,側門係出口,所以我哋要兜咗個圈先行返去正門,其實夾硬喺側門入都得,店員應該都唔會話你,因為餐廳入邊得幾個客,入到去餐廳其實係教堂,呢個教堂雖然唔係好大,但係都幾靚,而且在教堂入邊嘅Cafe 都幾特別, 呢度寫住要喺限定嘅位置食嘢,人哋祈禱嘅地方係唔可以食嘢,所以見到只有兩排凳係有枱,前面冇枱果D就係人哋祈禱嘅地方,櫈上面都有張紙寫住呢啲字眼,我哋買咗兩杯咖啡☕️☕️,嚟到第四日對英國嘅咖啡已經冇期望!😅呢度嘅食物選擇唔多,我哋揀咗兩件磅蛋糕,同埋一個 scone,買完嘢食就狂影相,影完先至慢慢食,不過我都見到有D本地人,照坐喺前面冇枱嘅凳度食嘢, 店亦都唔會阻止 🤔







白金漢宮 Buckingham Palace
食完早餐去返白金漢宮,搭District line 由Masikn House 去 St James’s Park 聖詹姆士公園站,要行十分鐘,由地鐵站出嚟就係大笨鐘,經過西敏寺果邊行去白金溪宫,去到白金漢宮,好多人,我地miss 左換兵儀式,D人開始散,但發覺佢今日應該有event ,因為完左換兵儀式,仍然繼續封路,好多人但資訊好少,個個都唔知走定唔走!🤦🏻‍♀️我地擾攘咗一輪,都只能夠喺外圍度兜圈,連白金行個閘都行唔到埋去!見到有D人着得好莊重,女士們戴晒帽,果D人係特別比佢哋行去白金漢宮門口度等,應該裏面有其他特別嘅Event,所以我哋影完相都要離開呢個範圍,見到旁邊有個公園,又行入去兜咗個圈,出返嚟之後,沿返頭先條路出返去地鐵站!去到西敏寺,原本想入去,但好友話太貴!🤦🏻‍♀️所以最後都冇上去😅





























Thames river cruise 泰晤士河遊船
沿着大笨鐘行去河邊搭船仔,呢度有幾檔賣船飛,但係都係同一間公司,我哋買咗來回飛共 £39.3 ,2:30 pm 船,回程尾班船5:20 pm 全程共兩小時,中間會停幾個站,尾站係 Greenwich 格林威治,只可停留兩小時多D!我地2:05 開始等,想坐前D,方便睇景,隻船都幾大,樓上坐滿晒,雖然天陰,好彩冇落雨,不過幾大風,有D凍!隻船等左幾個站,個船員沿途介紹景點,去到塔橋都多人落船,我地又影吓塔橋,前日上去影,今日河上影,真係360 度比我地影晒塔橋 😄























Greenwich 格林威治
去到 Greenwich 落船,碼頭有隻船,就係 Cutty Sark卡蒂薩克號,我地在船外影吓相,見旁邊有個旋轉木馬,旁邊有個市集,主要係買嘢食,因為我哋未食晏,所以先去搵食!我地分頭買左份雞卷同羊肉餅,買完先記得好友唔食羊!😅 唯有自己食,不過味道麻麻 🤦🏻‍♀️食完野去行吓,見到有間Starbucks 又影吓佢!市中心個景同倫敦巿中心好唔同,感覺去左第二個國家咁,佢有小小北歐風格,見到有個 Greenwich market ,主要係售賣紀念品、飾物、零食,都冇乜野睇,我地決定搭4:30班船走,所以匆匆離開!回程我地決定坐樓下,因為好凍,天色又唔係咁好,睇景又唔特別靚!所以坐樓下休息一下!去吓廁所,睇吓手機,好快就返到去 !





































London Eye 倫敦眼
我地落船後,行過對面London Eye ,我地只係影吓相,冇去搭船摩天輪,因為我畏高,好友嫌貴🤣🤣,見到之前好友想去的水族館,但好友在英國的朋友話四十幾英鎊唔值得去,所以唔去,我地見到水族館旁有間 Built A Bear ,當然唔少得Harry Potter 系列熊仔衫,我買左件袍比 Duffy 😄






South Bank
頭先在船上望到London Eye 旁邊幾熱鬧,所以行過嚟望吓,呢度有個 Jubilee Garden ,過D係一個叫做 South Bank 地方,少少 Soho feel 地方,附近以飲食為主,又有美食市集,又見到一個滑板場,睇吓人地玩滑板,然後行一條叫做 Waterloo bridge 嘅橋過對面 Theatre district






































Theatre district

又去返劇院果邊,又見到 LEGO 同 M&M ,我地諗住搵一間叫做 Mr Fogg’s Tavern 嘅酒吧,呢度附近好多酒吧同食店,好熱閙,Mr Fogg’s 好full ,所以行去附近睇吓有冇其他選擇,睇唔啱又行返轉頭,經過 Mr.Fogg’s 竟然剛好有兩個位,即刻入去坐低,真係得返呢兩個位 😅跟住要等位了,酒吧佈置幾靚,仲有樓上,我有上去望吓,樓上光D,氣氛好唔同,好似舊式英國小屋,好有住家feel ! 樓下就熱鬧D嘈D,我地叫捚野食,因為已經七點幾,我叫左一個雞翼,好友食 Fish and Chips ,D薯條好粗,飲品方面我就飲 cocktail 🍸 好友就飲啤酒🍺,食物同飲品都唔錯,店員好友善,氣氛又好,整體都好正👍🏻

跟住搭地鐵走,由 Leicester Square 站搭 Piccadilly line 返酒店,只需七分鐘,呢程地鐵係今個旅程最後一次搭地鐵,明天要去法國了!預計明早在酒店附近行吓就算,所以明早應該不會搭地鐵了😅 返到國王十字車站,去返9 ¾ platform 間 Harry Potter 度買野,今晚執行李時pack 埋入喼,見門口仲有好多人排隊影相,21:00 截龍了,佢哋收22:00,我地揀完野就比錢走人,返回去執行李😄





沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...