星期六, 5月 18, 2024

2024年5月英法自由行 Day 5 - (英法)Granary Square 、歐洲之星往巴黎北站












今朝一早起身,暫存行李在酒店,然後8:00 就出去行吓!首先尋晚 search 附近有條河,河邊有個商場/廣場,叫做 Granary Square ,我地行到過去有少少落雨,去到可能時間太早,D商店同食店都未開,得一間餐廳開左,原本想食個早餐,但好友嫌貴!所以四圍行吓,在河邊影吓相,因為冇野睇(未開),所以就離開呢個範圍!


行返去國王十字車站𥚃面食早餐,去左一間叫做 Benugo 的買左兩個包同咖啡,食完行去近 Euston 站,見到有個 The British Library ,入口有個大型雕塑,又影吓相,跟住想去一間 Postal Museum 在酒店附近 ,去到發現要行去另一個地方買飛入場,上網睇要十幾英鎊,好友又嫌貴,所以最後都冇入到去,唯有早少少返酒店攞返行李,早D過去搭歐洲之星 😅
















歐洲之星 Eurostar (英國往法國)
出發前已經訂左歐洲之星車飛,佢唔同日子時間售價有唔同,原本諗住在英國留多一日,但車飛價錢貴D,所以都係留四晚,依家睇返,四晚剛剛好,今日應該book 早D車,我地搭 2:30 車,原本諗住早個半鐘到車站辦手續,依家早兩個鐘,就走買小小野食上火車食,然後先過關,行李過關主要過X 光機,呢度會耐D,因為照得慢D,跟住過海關,英國出境好快,一出英國海關接住行前幾步,就係法國入境海關,見到咁近要再排隊,都唔知係法國海關,要諗一諗係咪應該排隊,點知好友就咁衝左過去🤦🏻‍♀️ 之後由關員入去捉返佢出嚟排隊!法國海關都好快手,過左關之後,我地搵個位坐低食野,等到14:09 就有廣播去邊個月台上車,根據七年前搭歐洲之星嘅經驗,要盡快上車,因為行李架嘅位置好細,擺唔到幾多行李,上到車見到行李位置有啲似日本嘅NEX,但係座位會多D,職員會叫人將細件行李擺喺座位上面嘅行李架,騰空多D位置比D大喼擺,今次坐呢架歐洲之星明顯比上次果架新淨,亦都寬敞D,車程兩小時廿分鐘,法國比英國快一個鐘,所以去到法國巴黎北站,就係法國時間17:50







一到站就行咗去其中一個出口出,諗住搵吓間酒店,我哋由6號出口出,原來一出火車站已經見到間酒店,我哋放低行李然後再出嚟搵嘢食,先去火車站睇吓,見到有間超市,有奧運吉祥物公仔賣,我哋可以喺度買樽裝水,跟住就去搵一間生蠔店,我哋路過一個好似街市咁嘅地方叫做 Marché Saint Quentin,入面都有海鮮檔,其中有一檔都有生蠔,不過我哋想試我哋要搵嗰間先,穿過個街市行去後面街,再行入呢條街就搵到間生蠔店,店名叫做 Pleine Mer ,佢淨係賣生蠔,店入面有大概五六張枱,有一張枱就放咗喺店外面,佢D生蠔係分大細size,我哋叫咗中size No。3,一打只係€18.5,仲跟埋一份麵包,我哋再叫咗兩杯白酒,生蠔都好新鮮,而且海水味好重,我略嫌鹹咗少少,都好抵食!我哋原本想叫多半打大D嘅,不過佢話賣晒,咁就食埋D麵包算喇!








酒店住後感
Tim Hotel Gare du Nord 巴黎北站提姆酒店
酒店位於巴黎北站6號出口外,一出火車站就見到酒店,只係過一條冇乜車嘅馬路,酒店現在正係裝修緊,所以我哋搵唔到入口,因為入口已經圍封咗,只係圍板嘅側邊有個好似走火門咁嘅入口,招牌亦都被遮擋左一半,所以除咗喺酒店嘅外牆有招牌之外,都冇特別指示由邊度入,原來就在金寶快餐隔離度門入,入咗酒店簡單做個登記,佢哋張工作枱都係臨時嘅,跟住佢安排咗我哋入住2樓,呢度有一架lift,好細,最多一件行李加一個人,好友唔知點樣㩒,最後架lift 壞左,唯有拎行李行樓梯,好彩我行李好輕,上到去,間房竟然係未裝修好,個廁所有幾條毛巾喺地下,個浴屏都未裝上去,棟咗喺張床側邊 😓 落返去接待處同佢講,佢轉左另一間房喺一樓嘅俾我哋,我先上去睇咗間房有冇問題,然後再上2樓叫好友落嚟,不過頭先間房有行李架同衣架,呢間就冇,所以我哋上返去攞行李架同衣架落嚟😂 房間嘅面積唔算大,不過都可以各自打開個喼,當然因為佢裝修緊,剛裝修完嘅房一定係新淨,呢度開咗窗對住個火車站好嘈,但係一閂咗窗就靜晒,隔音非常之好,跟住好友話好熱,所以我哋開咗冷氣,但係個冷氣冇料到,我哋出去嘅時候問返接待員,佢話因為裝修嘅關係,冷氣係未用得,其實而家呢個天氣,夜晚低過廿度,唔開冷氣都唔會熱,不過關咗窗就有D侷,唔關窗就會好嘈😅 酒店一樣係冇牙膏牙刷🪥供應,不過就有齊洗頭水、護髮素、沐浴露🧴,垃圾桶只有一個細嘅喺廁所,又係唔方便,床頭有USB插頭,張床褥亦都係好軟腍腍,我就瞓得幾好,好友就第一晚已經話焗親 😓








 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...