星期三, 5月 22, 2024

2024年5月英法自由行 Day 9 - (法國) 凡爾賽宮 Château de Versailles



















今朝一早出門口,因為佢凡爾賽宮要成個鐘頭車程,我哋冇食早餐直接去搭車,搭RER B 線由巴黎北站出發,搭兩個站去 Saint-Michel Notre Dame 聖米歇爾聖母院站,轉M線去 Versailles Château Rive Gauche站,仲要行15分鐘😅 睇過Google幾條路線都係要行,最少都9分鐘,呢條路線已經係最快嘅一條,去到轉M線嘅時候,我哋都唔知架車啱唔啱,因為佢啲火車冇寫個終點站去邊,要靠聽廣播,但係廣播又聽唔清楚佢講乜,所以都係是但上一架車一路行睇吓有冇唔對路,我哋等到一架火車係兩層嘅,我哋照上咗車先,上到車佢有個路線圖,見到佢會去一個叫做Versailles Chantiers 站,見到都係凡爾賽宮附近,所以都照搭到去落車,睇返地圖係冇介紹呢一個站,但係睇個路線圖我哋搭嗰架車應該係有兩條路,一條線應該係去我哋原本要去嘅 Versailles Château Rive Gauche 站,而另一條線去而家呢個 Versailles Chanters 站,之後仲要再繼續去其他地方,睇地圖見兩個站距離唔係差好遠,我哋亦都冇得選擇,照樣跟地圖行過去,沿路條路都好靜,冇乜人,可能因為係朝早8:00 ,我哋諗住沿路搵吓有冇地方食早餐,但係完全冇舖頭開🫠 行咗15分鐘左右就已經去到凡爾賽宮門口,時間尚早門口亦都唔多人,但係已經有人開始排隊等9:00入場,咁我哋一路排隊,輪流再去門口影相!























搭正九點就可以入場,我哋第一時間衝去鏡廳,但係行錯路🤦🏻‍♀️,去咗第二個展館,再問一問人先至去返鏡廳嗰邊,去鏡廳要先經過一D寢室,我哋冇停低睇,諗住返轉頭先再睇,因為希望想影到鏡聽唔好咁多人,去到鏡廳嘅時候亦都唔算多人,人數在10人之下,有啲位仲可以影到冇人,我哋好開心狂影相,又拍片,影咗十幾分鐘之後,就行返轉頭去睇返頭先嗰D寢室,其中一個寢室係瑪麗皇后嘅寢室,我認得張床嘅顏色,但係印象中佢有個M字,今次見就冇咗個M字,所以我都唔肯定佢係咪同一間房,不過已經見唔到有其他房係近似呢間房,所以應該都係瑪麗皇后嘅寢室,行完一輪又行返去鏡廳,比頭先多咗一倍人有多,不過比起我上一次已經係少咗好多人,上一次係無論你點影都係人山人海 😅所以今次好開心可以影到唔太多人!




























行到10:00 ,就去搵嘢食,因為我記得呢度有間Angelina,佢係開10:00 ,我哋去到嘅時候都要等位,其實佢未滿座,不過法國人做嘢,係慢慢嚟,我哋有我哋排隊,佢哋有佢哋慢慢入人,等咗20分鐘左右,就可以入座,入到去都見到已經冇乜枱,入多一枱都滿座,我哋叫咗一個牛角包🥐,同一個 Pain du chocolat 😄 兩杯咖啡,但係店員搞錯咗,俾咗杯朱古力我哋,冇咗朱古力牛角包 😅 既然落錯咗單,攞咗杯朱古力俾我哋,我哋就飲埋佢,另外再叫多個包,今次驚再搞錯,所以再叫牛角包!🥐 😅 幾年冇飲過呢隻朱古力,已經唔記得咗個味道係點,不過佢加咗cream又真係滑D,味道好濃厚,食完嘢之後埋單嗰陣,店員俾咗張優惠卡我哋,可以買佢商店嘅產品有八折優惠,所以我就買咗朱古力粉比屋企人,曾經食過佢一隻心形盒裝朱古力係好好食嘅,但係而家已經冇得賣,否則我一定買返幾盒!
















食飽早餐就有力繼續行,行埋其他嘅展館,上兩次跟旅行團嚟時間好少,今日我哋預咗大半日時間都會喺度參觀,除咗參觀展館之外,我哋都會行埋佢個花園,之前跟團根本冇機會參觀,因為呢個花園係超級大,我哋睇住張地圖都已經覺得有排行 😄我哋先行埋紀念品店,不過冇乜嘢睇啱😅








跟住去行公園,去到公園入口先至知要買飛,要俾€10,我哋12點開始行,跟住地圖嘅指引去行,會經過好多個位置,睇地圖佢係由十幾個大花園組合而成一個大大大花園!去到第一個花園已經狂影相,覺得好靚,原來佢只係其中一小部份😅 睇地圖大致分左16個區,有好幾個區係有水池,部份仲有音樂水池表演,其實夜晚仲有燈光表演,不過我哋唔會留到咁夜,因為發覺要等佢天黑都要成九點幾,因為我哋返返去巴黎北站要個幾鐘,就太夜啦,行到最入有個大水池叫做 Grand canal 話佢係運河又有D誇張,不過水池後面仲有另外一個地方,應該唔會比遊客參觀,睇地圖就係一個好大嘅草地,我哋行咗大半個area嘅時候,見到有小火車可以搭,但係我哋都已經差唔多去到終點站,所以都唔需要搭,同埋呢個火車唔係去晒成個花園,只係一部份嘅地方,另外佢都有哥爾夫球車可以租,不過要成€42一個鐘,一個鐘應該唔夠時間,因為要停低影相,我哋都行咗三個幾鐘先行得晒😅 真係行到好攰!












行返出凡爾賽宮,諗住去附近搵D嘢食,但係發覺由凡爾賽宮出嚟,附近都有少少荒蕪,附近冇乜店舖,我記得上次跟團喺凡爾賽宮側面有條街有D熱鬧,不過今次我哋行正門直出,行到好遠都見唔到有商店😅最後行咗15分鐘,搵到一個area,呢度附近有啲餐廳,我哋隨便揀咗一間叫做 Le Chat qui prise 嘅餐廳,叫咗一個沙律同埋燒雞,味道一般,不過店員幾好招呼,好Nice!







食完飯再喺附近行咗兩個圈,就搵火車站搭車,去左一個叫做 Versailles Rive Droite 站搭L線轉A 線再轉B線,足足用左1小時15分鐘 😅返到酒店差唔多七點,好又話要返酒店休息,我就覺得肚餓,所以自己去咗搵嘢食,喺附近行咗兩個圈都冇乜嘢啱食,最後去返我哋day one食嗰間生蠔店,自己叫咗一打生蠔食🦪😅食完先至返酒店🤣





 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...