星期四, 5月 23, 2024

2024年5月英法自由行 Day 10 - (法國) 羅浮宮Musée du Louvre、杜樂麗花園 Jardin des Tuileries、橘園美術館 Musée de l'Orangerie、協和廣場 Place de la Concorde、海軍府 Hôtel de la Marine、Westfield Forum des Halles













預約咗今日去羅浮宮,我哋約嘅時間係10:00,早少少食早餐,搭4號線7個站Châtelet 夏特雷站轉1號線去 Louvre-Rivoli 羅浮里沃理站,然後行去Carrousel du Louvre ,呢個係羅浮宮旁邊嘅一個商場,因為經商場地庫入去羅浮宮有一個入口,呢個位冇咁多人,如果排金字塔出面的話,人龍會長好多,行去商場之前經過金字塔,當然要影返幾張相先,我哋行入商場先去搵食,去到商場都係 9:20,好多商店都未開,有一個好似food court嘅位置,有兩三間店開咗,我哋就搵咗一間店,買咗麵包同埋咖啡,坐低食完先去排隊!














排隊嗰陣見到之前喺英國見到嘅餐廳 Caffe Concerto ,喺英國食唔到,一於喺法國食,所以我哋決定一陣去呢度食晏,我哋排隊排咗十幾分鐘就入得場,攞咗份地圖之後,就開始行,我哋先行咗勝利女神嗰邊先,就去影勝利女神,跟住直接去搵蒙羅麗莎,又去睇拿破崙加冕圖,行行吓見到有精品店,見到有件蒙羅麗莎T恤好得意,不過嫌佢太貴,精品店旁邊有間餐廳,不過好友唔肚餓,所以冇去幫襯,後來發現原來呢間餐廳有個位outdoor,可以睇住個金字塔飲咖啡😅,可惜我哋Miss咗🥹
























睇咗主要嗰幾樣嘢之後,隨意周圍行,去咗一個位置,係之前冇去過嘅,有少少似半露天嘅地方,有好多雕像,好靚!我地做足行咗四個鐘頭先至行晒,跟住就出去食晏,我哋經過一間UNIQLO,見到有聯乘羅浮宮嘅T恤,不過唔係好靚,而且價錢貴過香港一倍有多,隨時香港都有得賣,所以我哋都冇買到,跟住去Caffe Concerto 食晏,去到啱啱好有位,行遲一步都冇位😅 我哋叫咗兩份意粉,我再叫咗一杯嘢飲,因為今朝飲咗咖啡,所以晏晝唔飲喇!食物嘅質素都唔錯👍🏻














下一站去杜樂麗花園,我哋要去橘園美術館都必須要經過杜麗樂花園,公園都好大,中間有個水池,好多人圍住個水池坐,呢度有好多凳,可以搬去自己想坐嘅位置度坐低,都幾寫意,杜麗樂花園嘅兩邊,分別係凱旋門同埋卡魯塞爾凱旋門,可以離遠望到兩個主要嘅景點喺花園嘅中間方向!




去到橘園美術館,出示返我哋嗰張博物館通行證就入得,不過呢度要放低個袋,入到去呢個美術館,原來都幾細,雖然佢有兩層,但係只係睇畫,有點悶 😅 所以我哋好快睇完就走,跟住就去杜麗樂花園坐下休息吓!









 

跟住再行去協和廣場,記憶中嘅協和廣場剩係得一條柱,同埋一片空地嘅廣場,而家又係搭建緊看台,反而見到有個水池,叫做Fontaine des Mers,令我諗起之前喺澳門有一間酒店,都有個類似嘅水池,應該係抄呢一個😅



跟住我哋就去海軍府,海軍府係需要預約嘅,我哋book咗 17:45 pm ,但係 17:00 就到咗,因為頭先在橘園美術館早咗走,去到問吓職員,佢話唔多人,可以俾我哋早D入場,入去之前佢會俾一個耳機我哋,係一個大嘅無線耳機,用嚟聽沿途嘅介紹,職員問我哋要咩語言,我哋就揀中文,跟住個職員叫咗另一個女仔過嚟,佢用國語同我哋講嘢,但係完全聽唔明佢講乜,因為佢唔係中國人,應該係學緊中文,所以想俾佢試吓講,我哋勉勉強強聽到佢教我哋呢個耳機點用😅 講解完就可以開始參觀!首先要上一層,然後經過一條走廊,就開始行入去參觀,一直以為呢個海軍府係介紹海軍歷史,原來佢係以前一個高級海軍嘅屋企,所以叫做海軍府係啱嘅😆 由佢個客廳,行去佢嘅房間,同埋宴會廳,沿路都有講解之餘,仲有配咗一D聲效,例如腳步聲,成件事立體咗好多,而且間屋都好靚,行到最後有一個宴會廳,擺咗幾個三面嘅顯示屏,播緊D人喺度跳舞,又會播吓啲歷史嘅動畫,個顯示屏仲會轉,都幾特別,我覺得呢個海軍府好值得嚟參觀,地方雖然唔算好大,我哋都行咗40分鐘 😄








走嘅時候,經過一間商店,不過啲嘢唔係好啱,諗住走嘅時候見到原來呢度有間藍帶學院,我哋見到佢入口嗰度樓梯旁邊寫住 Free Visit ,所以我哋就上去睇吓,一上到去就見到有一個烹飪室,我哋係甴烹飪室嘅玻璃望入去,不過冇人上緊堂,再行前啲見到有個接待處,有個女仔喺度講緊電話,我哋企咗一陣佢都冇理我哋,所以我哋自己再行入去睇吓,見到一個wine room ,遇到一啲工作嘅人員,佢哋都好有禮貌咁同我哋打招呼,由宴會塞出嚟嘅時候,接待處嘅女仔講完電話同我哋講呢度唔係博物館,好友就話見到門口寫住Free visit,個女仔同我哋解釋,係有興趣想上堂先至可以 Free visit 😅 我地誤會咗,所以同佢講sorry 就走,今次真係唔誤闖咗藍帶學院🤣🤣






跟住我哋又行返去兩柱子之間,因為好近,上次過嚟落緊雨,今日好天所以再補飛影相!再行埋旁邊嘅皇家宮殿花園 Jardin du Palais Royal,跟住再去附近行吓,無意中去咗一個商場叫做 Westfield Forum des Halles,剛好有人唱歌表演,好熱鬧,呢度仲有間Lego,有入去睇吓影吓相,跟住就走,行去Chatelet Les Halles 站搭車返酒店,我哋決定今晚在酒店樓下間餐廳度食嘢,因為日日都經過都想試吓好唔好食,因為好友一直都想食青口,想食嘅時候就搵唔到,唔食嗰陣佢又出現,我哋知道呢間一定有得食,所以就返嚟食!





在 Chatelet Les Halles 站搭B 線返巴黎北站,只係一個站就到,我哋直接去餐廳食嘢,唔想上咗房又落返嚟,我哋叫咗一個 Burrata 芝士蕃茄,一客青口,同埋鴨腿 😅個芝士冇上次喺意大利餐廳嗰個咁好食,青口有D失望 ,細隻亦都唔係好新鮮,個汁亦都一般,鴨腿就不過不失,食完飯就要返酒店執行李,因為聽日要走了!




 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...