星期五, 5月 24, 2024

2024年5月英法自由行 Day 11 - (法英) 花神咖啡館 Café de Flore、盧森堡公園 Jardin du Luxembourg、巴黎夏爾·戴高樂機場 Aéroport de Paris-Charles de Gaulle、希思羅機場 Heathrow Airport




嚟到行程嘅最後一日,今日2:30機飛返去英國,酒店可以11點check out,有幾個鐘頭時間,就去多兩個地方,首先去食個早餐,喺網上睇咗呢間花神咖啡館,話好耐歷史,同埋話環境唔錯,由巴黎北站搭4號線去Saint-Germain-des-Prés 聖日耳曼德佩站,雖然車程只有14分鐘,但係足足有11個站,呢個火車站都幾靚,牆上面係有啲黑白嘅字,有D以前嘅法國名人介紹,當然我哋唔識啦😆 行出火車站,兩個短街口就到,店門口擺咗兩個垃圾桶,有D大煞風景😅 門外面嘅座位已經坐滿咗客,所以我哋唯有坐室內,其實成間咖啡店嘅裝修都係傳統法國嘅格局,外牆同我哋住嗰間酒店差唔多樣,門口都係圓枱同埋藤椅,我哋講英文落order,店員個樣唔多想理我哋咁,但係見到佢對講法文嘅人客又好好笑容😓 我哋叫咗兩杯咖啡,同埋一個brioche ,一個提子danish ,另外加多一個火腿奄列,咖啡上面有店名,都幾特別,食物同咖啡味道都唔錯,我覺得如果有時間可以喺度飲下咖啡,食吓嘢都唔錯,但係又未至於非去不可!🤭





食完嘢我哋去搵一個叫做盧森堡公園嘅地方,原因係我哋想放飛機,睇英國已經放咗一轉,但係喺法國就冇放過,所以我哋搵個公園,由咖啡廳行過去十幾分鐘,呢個公園係非常之大,我哋行咗去一個位置,見冇乜人就攞飛機出嚟放,跟住行去另一邊比較多人嘅地方,有個球場有小朋友喺度打波,旁邊又有一排好整齊嘅樹,又攞架飛機出嚟影多一轉,雖然呢度比較多人,但係都冇人理我哋,大部份坐咗喺水池附近度hea , 影咗差唔多兩個鐘,行返去火車站搭車返酒店,途經一間紀念品小店,終於買咗少少紀念品,因為呢間個價錢比我哋之前睇嘅平!







我哋行去最近嘅火車站Odéon 奧德昂站,搭返4號線返去巴黎北站,都係14分鐘就到,返到酒店上房執好嘢就check out,然後去火車站搭車去機場,呢個巴黎北站我哋每日都經過,每日見到佢有間Pierre Hermé ,今日臨走終於去幫襯佢,好友買咗馬卡龍,同埋一啲特別版嘅金屬盒去裝馬卡龍,佢嘅馬卡龍最多只能夠擺三日,所以我就唔買,淨係買佢哋嘅朱古力,另外仲喺另一間商店買咗頂帽,跟住真係要搭車喇!











在巴黎北站搭B 線去戴高樂機場,大概要半個鐘車程十個站,車上面唔算太多人,擺行李嘅位置都只係得我哋兩個行李,去到機場,排隊過關嗰度都幾耐,由落車到過關都要50分鐘,過咗關之後仲有個半鐘時間,就喺度買手信,我就買咗朱古力,買完曬嘢,去到閘口,等到夠鐘都未上得機,delay 咗半個鐘,三點鐘左右先至飛,個半鐘就飛到英國,英國又慢返一個鐘,去到係英國嘅時間三點幾,我哋搭夜晚八點幾機,仲有成五個鐘,所以我哋諗住去其他Terminal度行吓,落咗機之後我哋搭機場巴士去其他Terminal,點知原來係唔入得,因為入去Terminal嘅時候佢會check你個登記證,即時話俾你聽唔係呢個Terminal叫你搭返車走 😅 










不過英國嘅機場都好大,我哋去Terminal 5食個lunch 先!去一間叫做 Giraffe ,叫左牛肋條、韓式炸雞,食物不過不失,跟住去商店行吓,買左茶葉比屋企人,行到差唔多,就去搭冇人列車去閘口,飛機都算準時起飛,回程12個半小時,起咗飛冇幾耐又派餐,我之前訂咗特別餐,但係去程嗰陣時冇安排俾我,回程反而有,我叫咗低鹽餐,係魚柳配粉絲、Yogurt,好友就食牛肉或者雞肉飯,食完飯就瞓吓覺,始終坐喺度瞓吓醒吓,不過都可以瞓到幾個鐘,去到朝早七點幾又派早餐,食完早餐又瞓一陣,好快就捱過12個鐘,落飛機嗰下真係好開心,返到香港下午五點幾,又要等行李,好友嘅行李出咗嚟先,所以我叫佢走先,因為我哋搭車都唔啱路,大家早啲返屋企,我攞咗行李之後,有少少想去食翡翠拉麵,最後見到咁多人,都係唔食,返屋企煮少少嘢食算喇!









總結今次嘅行程,大致上都係開心嘅,而且非常充實,其實我哋唔夠時間去計劃行程,如果擺多啲時間去仔細研究會更加好,不過有陣時真係要去完返嚟先至知應該點樣plan,雖然中途同好友有少少拗撬,爭D朋友都冇得做🤦🏻‍♀️ 下次要去咁多日咁遠嘅行程真係要諗吓同乜嘢人去😏


 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...