星期二, 5月 21, 2024

2024年5月英法自由行 Day 8 - (法國) 大皇宮Grand Palais、小皇宮Petit Palais、亞歷山大三世橋Pont Alexandre III、榮軍院 Hôtel des Invalides、巴黎鐵塔Tour Eiffel、Place du Trocadéro、凱旋門巴黎凱旋門 Arc de Triomphe、香榭麗舍大道Av. des Champs-Élysées、Rue de Monttessuy、自由之火 Flamme de la Liberté






















今朝第一站去大皇宮,由巴黎北站搭D 線去Chatelet Les Halles站,行5分鐘去 La Défense 轉1號線去 Champs-Élysées-Clemenceau 站,在月台已經見到去大皇宮嘅出口指示,大皇宮依家暫停開放,仲圍晒版裝修緊,我哋只能夠透過圍板嘅縫隙影吓相,跟住就行去亞歷山大三世橋影相,條橋都封咗一半,我哋只能夠喺半條橋一邊影相😅 過咗條橋就係小皇宮,去到佢仲未開門,仲有幾分鐘,門口已經有好多人等緊,大家都喺門口個金色閘度影吓相,10:00開始有人出嚟開門,都搞咗幾分鐘先至開晒道門,一入到去已經係一個展覽廳,我哋四圍睇吓展品同影相,呢度主要都係擺咗一D雕塑,行咗一個圈見到有條樓梯落下一層,呢層都係另一個展區,但係展品就冇樓上咁吸引,佢好似有幾個房咁,每個房都有唔同嘅展品,行晒成個轉區之後,出到去有一個花園,呢度有間餐廳,我哋坐喺花園食早餐,買咗兩個早餐set,set 有個 Pain au chocolat 、一支果汁、一杯咖啡☕️ 呢度環境好靚,坐喺度食早餐零舍開心😌😌



























食完早餐行返去亞歷山大三世橋,再影多一陣相,就行去榮軍院,十幾分鐘就去到,上次去榮軍院嘅時候,門口係一個大草地,今次個大草地已經起緊奧運嘅看台,冇得坐大草地,上次冇入到去榮軍院,今次就入去睇吓,一入到去覺得好靚,行到又去入口,入到去係一個大嘅廣場,我哋喺度影吓相,我哋行入去見到應該仲有博物館,要另外買飛,我哋冇入到去博物館,純粹喺廣場周圍影吓相,呢度個景好靚,加上藍天白雲,我哋影咗好多相,我哋喺樓上嗰層見到有個博物館係唔使俾錢,入到去睇主要係一啲軍事嘅物品,例如係服裝、武器等等,都幾多嘢睇,同埋都幾靚,睇完行返出去嘅時候,見到廣場中央有樂隊喺度表演,我哋又去睇吓,樂隊開始嘅時候係好嚴肅,最後果part嘅表現就好輕鬆,仲有少少搞笑,我哋喺榮軍院參觀咗兩個鐘,跟住就去巴黎鐵塔!
















由榮軍院行去巴黎鐵塔都要20分鐘,加上巴黎鐵塔前面嘅草地,又係封咗,冇得喺草地影相,直接行去巴黎鐵塔底部,又要經過安檢,我哋book咗3:30 ,3:00已經要排隊準備入場,仲要去排隊搭𨋢,因為架lift嘅容量好細,速度亦都比較慢,所以上到去已經四點🤦🏻‍♀️ 其實我哋都好肚餓,但係一樓呢層未有嘢食,所以我哋為咗個圈影吓相先,呢度有間手信店,不過我哋冇嘢睇啱,就搭𨋢上去2樓,呢層就有餐廳,不過我哋就去食三文治嗰間店,買咗兩個包食住先,然後繼續去影相,呢層有個位置係玻璃地面,又係企喺玻璃上望落去地面,影完相再落返地面已經五點幾,我哋就準備去對面岸影返過嚟!







































對面岸係一個叫做咩Place du Trocadéro嘅地方,佢係一個廣場,由呢邊影返過去巴黎鐵塔,就可以影到全景,我哋過到嚟嘅時候落雨,所以個地下都濕晒,亦都影唔到幾多張相,因為突然間好似橫風橫雨咁,有D論盡😅





















跟住我哋搭地鐵去凱旋門,我哋由 Trocadéro 站搭6號線去 Charles de Gaulle - Étoile站,行四分鐘就去到凱旋門嘅側面,出到嚟已經停咗雨,不過地下都濕晒,我哋想影凱旋門嘅倒影,地面又唔夠濕😅 我哋影完側邊再影前少少,然後再影正面,跟住再行隧道上去凱旋門,今日有活動,有好多軍人喺度,所以入唔到去凱旋門嘅中間,只能夠喺外圍影相,跟住我哋就行去香榭麗舍大道!






去到香榭麗舍大道,最吸引嘅莫過於係LV總店,佢旁邊仲起咗一座好似LV行李箱咁嘅建築,我唔知佢係未起完定點,總之就係入唔到去,亦都見唔到有入口,不過都好靚,我諗夜晚應該會仲靚!我哋沿着香榭麗舍大道行,我記得上次嚟呢度好多吉卜賽女小偷,今次就唔見晒!
















我哋跟住行去坐船仔,同我之前跟團一樣都係去果間 Bateaux-Mouches 搭船,碼頭有好多旅遊巴停咗喺度,我諗每個旅行團都係搭呢架船,全程一個鐘,在塞納河兜咗個圈,可以影吓巴黎鐵塔,仲有自由神像,雖然已經係夜晚八點,但係個天仍然未黑,所以影出嚟都唔知係夜晚😄








游完船河已經九點,個天開始黑,因為巴黎鐵塔夜晚嘅閃燈,係天黑之後一個鐘, 所以我哋預計10:00會有閃燈睇,否則的話就要11點,我哋要去搵一條街,叫做 Rue de Monttessuy,因為呢條街出咗名係望到巴黎鐵塔,而又有D食店,我哋諗住食晚餐順便睇閃燈,喺呢條街行咗一轉睇嚟睇去覺得一間中餐飯店個位置係最理想,仲要門外面剩返兩個位,我哋都唔考慮咁多,食中餐都冇問題,不過老實講坐室外真係有好凍,因為落過雨加上天黑,呢間中菜館叫做百和樓,我哋先叫兩碗湯,飲湯暖吓身先,仲有成半個鐘先10點,飲完湯先至叫啲嘢食,拖慢時間,我哋睇餐牌嘅時候,討論食乜嘢,講到爭啲嗌交🤦🏻‍♀️ 最後我哋叫咗一個米粉,同埋一個炒飯,等到21:48 巴黎鐵塔就着咗燈,搭正10點先至閃燈,本來氣氛有點僵,因為閃燈開始大家都心情好返D!都一齊影吓相!五分鐘就完結了,確實係好靚,我上次係在巴黎鐵塔下睇閃燈,今次係離遠睇閃燈,兩次睇到咁靚!

















































睇完閃燈我哋就埋單走,行去地鐵站嘅時候經過自由之火 Flamme de la Liberté,呢個金色嘅火把下面,正正係戴安娜王妃發生車禍嘅隧道,所以好多人都喺呢個火把下面擺鮮花同佢嘅相片,紀念戴妃,我哋再行去地鐵站搭車返酒店休息!



沒有留言:

2024年5月英法自由行 Day 8 - (法國) 大皇宮Grand Palais、小皇宮Petit Palais、亞歷山大三世橋Pont Alexandre III、榮軍院 Hôtel des Invalides、巴黎鐵塔Tour Eiffel、Place du Trocadéro、凱旋門巴黎凱旋門 Arc de Triomphe、香榭麗舍大道Av. des Champs-Élysées、Rue de Monttessuy、自由之火 Flamme de la Liberté

今朝第一站去大皇宮,由巴黎北站搭D 線去Chatelet Les Halles站,行5分鐘去 La Défense 轉1號線去 Champs-Élysées-Clemenceau 站,在月台已經見到去大皇宮嘅出口指示,大皇宮依家暫停開放,仲圍晒版裝修緊,我哋只能夠透過圍板嘅縫隙影...