星期一, 5月 20, 2024

2024年5月英法自由行 Day 7 - (法國) 蒙馬特Montmartre、小丘廣場Place du Tertre、紅磨坊Moulin Rouge 、老佛爺 Galeries Lafayette 、巴黎歌劇院Palais Garner、羅浮宮外圍Museé du Louvre 、兩柱子之間Colonnes de Buren / Les Deux Plateaux、薇薇安拱廊街 Galerie Vivienne、皮諾私人美術館Bourse de Commerce











今日第一站去蒙馬特,我哋張週票今日可以開始用,如果去蒙馬特步行要26分鐘,搭地鐵只需要三個站去到 Château Rouge 站步行13分鐘,有週票就當然搭地鐵,呢13分鐘路程唔算好遠,不過要行樓梯,跟Google 路線行,其實係去咗蒙馬特果間聖心堂嘅後面,上完3段樓梯仲要行一段斜路,再行多一段樓梯先去到教堂後面,我哋行完頭嗰3段樓梯嘅時候,坐低休息吓,見到有個圍欄掛晒鎖,就好似之前鎖橋咁!










去到教堂先入去參觀吓,我哋去到教堂嘅時候先至9:00 ,所以教堂入面唔多人,教堂裏面好靚,亦都好莊重,我都有捐錢點咗支蠟燭🕯️,影完相就行返出去前面嘅廣場 Sqaure Louise Michel ,呢度有幾段樓梯,同埋一D草地,我記得上次嚟嘅時候呢度好多人坐咗喺草地,今日就少好多,同埋上次見到好多綁繩黨,今日就完全消失晒,我哋影咗一輪相之後行到落去商店街,就喺街口嗰間餐廳飲杯咖啡,原本想買個包,點知原來餐廳左邊間麵包店,同呢間餐廳係冇關係,所以我哋唯有淨係叫咗杯咖啡飲,價錢都要€10,都算幾貴!飲完咖啡我哋行去商店街睇吓手信,我就冇乜嘢睇啱,去返上次去過嗰間朱古力店,叫做做 Maison Georges Larnicol,上次嚟嘅時候成間店都好多人,今次竟然冇晒人,得我同好友兩個,我哋揀咗啲朱古力做手信,又買咗一啲我哋自己食!













買完朱古力,我哋行返去蒙馬特嘅纜車站,呢度係有架纜車上去聖心堂,雖然路程唔係好遠,但係都係斜路/樓梯,所以有啲人都會選擇搭纜車,我哋就冇搭纜車,我哋只係經過行去搵小丘廣場,呢個地方我都未去過,跟住地圖行過去,只需要幾分鐘,不過呢段路都係斜路居多,沿途經過一個 Photo Booth,係懷舊黑白相嗰隻,都有D人排隊等緊影相😄 去到小丘廣場呢邊好熱鬧,好多人,原來呢個小丘廣場入面有好多畫家幫人畫人像畫,亦都有好多手信店,我哋見到有個男人拉手風琴,琴上面仲有隻貓,吸引咗好多人圍觀同俾錢,我都睇咗一陣,俾錢分開兩個兜,一個比人一個比貓😆 我就俾咗貓貓,一路行到去廣場中心位置,呢個位係最多畫家嘅位置,我哋見到一個剪影師,好似迪士尼樂園入邊嗰啲剪影圖片咁,就係幫人即場剪佢側面嘅影子,我都剪咗一張,老實講就唔係咁似,不過貪得意玩吓!😆 跟住我哋四圍行吓,買咗鳥結糖做手信,又見到一間 Pierre Hermé ,又入去望吓,其實佢喺巴黎有好多分店,不過我唔係咁喜好macaron ,同埋我驚巴黎嗰D會好甜,所以冇買到!






















行完一輪我哋就去搵嘢食,見到一間餐廳叫做 Restaurant Le Poulbot,係法式餐廳,我哋喺門口睇一睇個Menu,覺得都唔錯,所以就入去坐低食,我哋叫咗一個油封鴨腿,同埋牛扒,兩份食物都跟咗一啲沙律菜,大量薯條,麵包,所以都唔使叫其他嘢,我直程都冇食薯條,好友就食咗少少話飽,呢個鴨腿我覺得同尋晚食果個差唔多,牛扒冇乜牛味😅







食飽飯就去下一個景點紅磨坊,我哋只係諗住去門口影相,行過去12分鐘,去到門口見到佢嗰架風車冇咗,之前聽新聞有講過佢隔風車跌咗落嚟,諗住佢應該好快整返,但係都仲未整,門口係咁影幾張相就走,到此一遊!









跟住行去老佛爺,要17分鐘,呢間百貨公司好出名,我之前兩次都有去參觀,今次都唔例外,都要過去參觀一下😆 因為應該唔會有消費,純粹參觀🤣 去到老佛爺,入到去見到圓拱型天花,仍然係好靚,不過見佢起咗條玻璃行人道,伸出圓拱型天花嘅一半,俾人影相打,原本好友都想出去影相,但係要預約同埋排隊,所以我哋都冇去影,原先都想話喺旁邊間餐廳買杯嘢飲,順便坐低睇吓個圓拱型天花,不過餐廳都好多人等緊位,所以都冇得坐低飲嘢去欣賞佢,唯有圍住個商場行一個圈睇😆

















睇完就行去巴黎歌劇院,唔使睇地圖,我都知個位置喺邊,因為好近,去到巴黎歌劇院,見到佢原來裝修緊,出邊亦都掘緊路,成個歌劇院都圍晒版,只係留返條樓梯🤦🏻‍♀️,我哋見到歌劇院側邊有間gelato 店,店名叫做Amorino,佢係將Gelato整到好似一朵花咁,之前在尖沙咀嘅羅布松食過,不過覺得呢度應該整得靚啲,都好多人排隊,我哋都想買來試吓,所以都照牌,其實入到舖頭係有一排自助購買機,好快可以落單,只係要等職員去切朵花出嚟,所以排喺店入面嘅人其實都已經俾晒錢,只係等攞雪糕,排外面果D未俾錢,所以都唔使急,因為俾咗錢都唔係咁快有得攞,排隊嘅期間都諗定要乜嘢味嘅雪糕,佢呢度有張海報,話自己D Gelato冇人造味道,Gelato主要有三款,一款係普通 cones ,另一款係有朱古力nuts 的cones ,同埋一款有macaron,我哋揀咗普通 cones ,gelato 有12 款味道,另外有六款sorbet ,我揀咗 lime & basil 、raspberry 同芒果味,唔要macaron 😂 頭先我哋排喺門口出面第三四個位,有排隊到攞得Gelato 只係17分鐘,都算好快,買完就過馬路去返巴黎歌劇院門口條樓梯坐低食,大部份人都係坐喺呢度食,gelato 好味!👍🏻👍🏻👍🏻  不過溶得比較快,因為製作亦已經用咗一啲時間,再要行過嚟,所以要快快脆脆食!我原先想去斜對面嗰間餐廳飲嘢,而家食咗雪糕就唔飲喇!










食完雪糕,我哋由巴黎歌劇院行去羅浮宮,一條直路行過去,我哋喺羅浮宮外的金字塔影相,我哋各自影咗差唔多半個鐘,就行去一個叫做兩柱子之間嘅地方,佢其實係一個廣場咁樣,有好多黑白間條嘅柱,可以企上去影相,附近有兩排好整齊嘅樹,影影下相突然間落雨,所以好快離開呢個位置😅












然後就去咗一個叫做薇薇安拱廊街 Galerie Vivienne,呢個係一個小商場,不過個佈置都幾靚,見到有啲餐廳同埋商店,不過好多商店都冇開,見到有一間賣玩具,我哋入去行咗個圈,都冇乜嘢啱,留喺商場度避吓雨 😛












跟住行去搵皮諾私人美術館,之前喺網上見到都有啲人介紹呢間美術館,我哋行幾分鐘就去到,不過去到先發覺原來要收費,見到價錢都唔貴, 大約港幣$120左右,不過好友覺得好似冇乜嘢睇,又嫌貴,所以最後都冇入到去!只係在門口影咗張相就走!




跟住就返去酒店附近搵嘢食,去咗車站對面嘅另一邊,見到Google嘅評分比較高嘅一間意大利餐廳 Pizzeria de Bari,就入去試吓,餐廳地方唔係好大,大概有10張枱左右,但係只有一個職員,計埋我哋只有三枱客,另外有兩個人等緊外賣,一個職員負責落單同埋煮嘢,我哋落單嗰陣時,個職員嘅態度麻麻地,我唔記得佢問我朋友乜嘢,總之佢聽唔到好友嘅回答,就好唔耐煩問多一次🫢我哋叫咗一個 ‎Buratta 蕃茄沙律,同一個Pizza ,老實講,佢呢度食物真係唔錯,難怪好似唔優做咁 😅 食完呢餐,就返酒店休息,雖然今日好多地方都係到此一遊,或者喺外圍影一影相,但係都行咗好多路,所以對腳都好攰又痛🥹







 

沒有留言:

2024年5月英法自由行 Day 8 - (法國) 大皇宮Grand Palais、小皇宮Petit Palais、亞歷山大三世橋Pont Alexandre III、榮軍院 Hôtel des Invalides、巴黎鐵塔Tour Eiffel、Place du Trocadéro、凱旋門巴黎凱旋門 Arc de Triomphe、香榭麗舍大道Av. des Champs-Élysées、Rue de Monttessuy、自由之火 Flamme de la Liberté

今朝第一站去大皇宮,由巴黎北站搭D 線去Chatelet Les Halles站,行5分鐘去 La Défense 轉1號線去 Champs-Élysées-Clemenceau 站,在月台已經見到去大皇宮嘅出口指示,大皇宮依家暫停開放,仲圍晒版裝修緊,我哋只能夠透過圍板嘅縫隙影...