星期二, 9月 26, 2023

尚悅軒



在元朗出返嚟,落去旺角同屋企人食飯做節,訂咗太子呢間酒樓,妹妹第一次帶未來會夫出嚟,雖然佢哋拍咗拖兩年,但係我未見過佢男友,就已經話結婚,所以今次係第一次見面 !

呢度都係一般酒樓嘅格局,我哋order咗個餐,有長腳蟹、燒鵝等,佢其實有龍蝦餐🦞,不過我哋揀咗蟹,其實家姐同細妹都唔係好食得蟹,有少少敏感,下次應該叫龍蝦,佢哋唔食就啱晒我喇,我最鍾意食蟹🦀 😋😋 

食飯時都有傾到妹妹結婚嘅安排,因為兩位新人都係基督徒,所以會去教堂⛪️行禮,而且晚宴改為午餐,避免中間幾個鐘頭時間唔知去邊,都好,唔係咁夜!👍🏻 










 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...