星期二, 9月 26, 2023

元朗燈籠街





過兩日就中秋節,今日得閒入去元朗影燈籠,條燈籠街近幾年都好多人去,我就從來未去過, 趁中秋節前過去睇一睇,入到元朗唔少得食返碗好到底嘅雲吞麵,上次食已經係幾年前去千島湖嗰次!我覺得佢D麵好似唔同咗味, 湯底同雲吞嘅味道就冇變,我食完雲吞麵再去勝利牛丸,食返碗淨牛丸,元朗兩大名物都食一食,勝利牛丸真係好多年冇食,我諗都有七八年冇食過😅 依家再食都保持到質素!

行去大橋街市,係燈籠街所在地,下一街市都冇乜方向,不過睇吓邊度最多人就應該係 😅 其實呢條燈籠街好短,大概係每邊五六個鋪位左右,當然佢哋係將所有燈籠掛晒出嚟,感覺好澎湃,然後條街有好多人,有少少水洩不通,有唔少人嚟呢度打卡,即係齋影相唔買嘢,好似我咁🤣,其實我都想買個燈籠,因為覺得佢都幾靚,不過最後顧住影相都唔記得咗買🤦🏻‍♀️ 不過呢度太多人,都好難影到好D嘅角度😅而且啲燈籠都掛得少少雜亂,加上我技術唔夠,所以影出嚟都唔係太有美感 😅







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...