星期三, 9月 27, 2023

鍋牛




又到九月生日之星嘅飯局,今次去佐敦食火鍋,好友因為識人所以去呢間火鍋店,佢嘅格局都幾特別,入到店嘅時候同一般火鍋店差唔多,細細間,然後由後門出去原來有幾個單位上樓上都係VIP房,我哋其實得五個人,但佢俾咗間大房我哋,呢間房仲要有晒成set音響,好搞笑,後來因為有其他客想坐呢間房聽歌,所以我哋就轉左去一間細小小嘅房 😆

我哋先叫咗啲小食,不過有幾款佢都話賣晒,所以叫咗個燒蠔 🦪同埋牛肉,食住等,因仲有一個friend 未到,火鍋配料就都係一般嘢,唔算特別出色,勝在有房,可以坐得舒服D !

傾開北上玩呢個topic,大家都想約埋一齊上去玩一日,最後傾傾吓改為去澳門,因為佢哋想食步飛,都好!夾左日期,就夾交通,因為有一個住港島區,選擇搭船,其餘住屯門元朗一定係搭金巴,我都會選擇搭金巴,因為班次頻密,坐船嘅班次已經係非常之疏落,好似話一個鐘頭先一班船,所以要睇住啲時間,到時大家去到澳門等!








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...