星期二, 8月 22, 2023

喫茶 ちょうぼ Choubo Kissaten








前日買咗支Insta360嘅X3 ,今日就去試吓佢!

先去中環睇醫生,然後梗係去中環碼頭嗰邊影吓,天氣非常之熱,影咗一陣已經身水身汗,而家我雖然是用之前已經睇咗啲片介紹點樣用,但係實際自己用起上嚟都唔係咁簡單,又唔知取景啱唔啱,求其拍咗幾條片返去再研究吓,先去IFC涼下冷氣先!🥵 

跟住再由中環搭地鐵去銅鑼灣,去到銅鑼灣先食少少嘢兼涼下冷氣,去咗世貿,上次想去呢間餐廳,但係後來改咗去食壽司,今日就自己嚟試吓,我叫咗一個炸厚切豬扒飯同埋一杯栗子咖啡,杯咖啡話係桌前即冲,其實只係將咖啡同奶沖埋一齊🤣 個豬扒幾Juice因為唔係全熟,佢俾我嗰舊豬扒係有根嘅位置,所以有D韌 !豬扒本身嘅味道唔濃,個汁就幾好味!下次再試吓其他嘢食!

食完嘢繼續去影相,去咗時代廣場,因為仲做緊迪士尼100週年嘅裝飾,我覺得銅鑼灣呢邊嘅裝飾,冇尖沙咀海港城嗰邊咁靚,而且超級多人,都好唔容易先影到幾張冇乜人😅












 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...