星期日, 8月 20, 2023

Beans






尋日去完葵芳食晏,今日又去葵芳!😄

今日食西餐,成日都會經過呢間餐廳都係第一次嚟食,餐廳嘅格局都幾文青,木系傢俬,而家好多咖啡店都係咁樣,今日雖然星期日,雖然要等位,都係等一兩張都好快有位!我哋坐嘅位置係面壁位,雖然座位係冇得挨,不過對住假竹林,都唔錯!

餐牌嘅選擇都幾多,主要都係一D意粉、沙律、Pizza,我哋叫咗一個比目魚忌廉周打龍汁意粉同埋一個燒烤醬烤雞 mozzarella pizza,仲叫咗兩份薯條,我就叫咗杯玫瑰咖啡,好友就飲花茶,食物嘅味道都唔錯,而且份量都唔細,可惜只有一個鐘時間食,下次搵日放假去食下!

今日買咗新玩具,係Insta360嘅X3 , 360到相機,真係好開心,自從買咗佢嗰支自拍棍 Flow ,就愛上呢個品牌,早前已經買咗 Go3,而家趁低吸納買埋支X3 🤣🤣🤣





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...