星期三, 8月 30, 2023

星小館




今晚約咗好友一齊食飯傾吓行程,去咗呢間食小菜,店入面嘅裝修都唔錯,見到仲有D房仔可以坐四個人,我哋諗住下次可以試吓book,呢度日頭應該有點心食,小菜嘅款式都幾多,而且好多款菜式都有D特別,樣樣都好吸引,原本我哋想叫白肺湯,但係要預訂,所以飲唔到,跟住店員介紹飲海底椰湯,落咗單之後又話賣晒🤦🏻‍♀️ 另外我哋叫咗個剁椒魚頭、羊肚菌粗齋、文昌雞、鐵板牛小排、豉油王炒麵,食物嘅質素都唔錯,份量亦都唔算大,所以我哋本來只係叫咗四個餸,後來都要加炒麵,本來諗住想食甜品,但係佢又賣剩一款,所以我哋都可以出去食甜品!

傾開行程,問好友們怕唔怕上星期四日本開始倒核汚水落海,佢哋都話唔驚😅







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...