星期三, 7月 21, 2021

新冠疫苗接種


 










今日終於去打疫苗💉🦠,揀咗復必泰,第一針約咗去彩虹道嘅羽毛球中心嗰度打,我知道好友 J 都係約咗今日去打針,不過佢就朝早去何文田打,佢話朝早打完可以快啲返屋企休息,我就下晝去彩虹道打,我就覺得朝早做吓其他嘢,晏晝打完就返屋企,直到夜晚休息😅 

去到場地,先在入口出示短訊,然後入去出示身分證登記,然後打針,跟住休息15分鐘,冇事就可以走,過程都非常之快,因為唔使等,每樣野都係順住去做,好快就可以打針,支針睇落好幼,打落去都冇乜嘢特別感覺,同其他嘅針一樣,打完之後,打針位都係有D好似瘀傷嘅感覺,又冇特別唔舒服,跟住就返咗屋企休息,返到去都唔覺得攰,不過我比較擔心第二針,因為好多人都話第二針嘅反應大好多,到時睇吓點!😏

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...