星期三, 7月 21, 2021

Lazy Creature






下雨天,今日特登去九龍城想試吓新開嘅咖啡店,不過好多人,而且仲要等位,所以轉左去世運公園對面呢一間咖啡店,一來個位置比較隔涉,二來佢都開咗段時間,所以應該唔會太多人,呢度係兩個鋪位,應該係一間好生意所以開多一間喺隔離,因為隔離個位冇招牌,門口寫住要去隔離俾錢落單,我冇入去睇裏面係點樣,我諗應該只有一邊有收銀處落單,即係話你落完單可以去隔離嗰間舖度坐,等佢送食物過嚟,我就直接坐收銀處果邊,因為店入面冇乜人,反而新嗰邊就多人D!

我叫咗個羽衣甘藍蘋果沙律🥗、一個咖喱牛肉批🥧,同埋一杯咖啡☕️,因為今日好肚餓!個沙律除咗有羽衣甘藍同埋蘋果之外,仲有合桃同埋芝士,呢個組合加埋又幾好食,而且夠晒健康,牛肉批裏面係碎牛肉,味道都幾好,如果係牛肉粒(大粒D😋)應該會好食啲,咖啡都唔錯,我諗我會再嚟食呢個沙律!🥗👍🏻😅




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...