星期五, 7月 23, 2021

Blue Bottle



今日又去睇中環睇醫生,睇完醫生想去飲杯咖啡,諗起呢間咖啡店開咗都一段時間,上次經過想去,但係因為太晏驚飲咗今晚瞓到,所以冇幫襯到,今次就去幫襯下,在天橋行落去嘅時候,已經望到樓上滿座,樓下啱啱好有一個位剩,其實門外仲有三個位,不過今日太熱喇!我就買咗杯凍咖啡同埋一件牛油果多士,樓下嘅座位係冇枱嘅,所以食嘢來講就唔係太方便,因為我一個人,唔想上樓上睇吓仲有冇位,如果上到去冇位,落嚟有連呢個位都冇埋,所以就算喇!反正只係食塊多士,對上一次幫襯呢間咖啡店就係在東京新宿,在百貨公司裏面的店,我覺得咁樣嘅咖啡,日本個杯好飲D😅,可能個人去旅行嘅時候,食咩都好食D🤣








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...