星期四, 2月 18, 2021

塚田農場





近日疫情有所緩和,限聚令亦都今日開始放寬,重新有返晚市,好友想話攞兩支酒俾我🍶,橫掂佢哋由香港過嚟不如一齊食飯!去咗海運大廈,今日第一日有晚市都唔算好多人,我哋揀咗呢間餐廳,大家都未食過,餐廳嘅地方唔算好大,大概只有一半位有人客,餐牌都係類似居酒屋果D咁樣,我哋叫咗個鍋,上面有D牛肉同豬肉,係切到非常之薄,下低就鋪滿左菜,圍住喺個鍋嘅邊邊度,另外加咗一個麵,仲有炒飯同埋米紙卷,食物質素都OK,買單嗰陣時大家都爭黎爭去,最後話AA制,食完野好友仲車我返屋企添,返到屋企睇吓好友俾我嗰兩支酒,原來佢又俾返錢我,變咗佢哋請食飯🤦🏻‍♀️今次又食又拎,不過話好友話佢哋買股票贏咗錢,所以想請我食飯,咁就下次我請啦!





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...