星期五, 2月 19, 2021

名潮食館





限聚令一放寬,個個朋友都約食飯,好似疫情已經過咗咁!今日約咗好友去K11 Musea 睇戲,睇戲之前我哋去食飯,去咗呢間食潮州嘢嘅飯店,見呢度地方唔係好大得幾張枱,應該仲有一層喺樓下,我哋好早就去到,所以冇乜人,我哋叫咗滷水鵝片、煎蠔餅、蠔仔肉碎粥,同埋沙嗲牛肉芥蘭,食物嘅質素都唔錯,幾好食,店員嘅招呼都好好,我哋只係食咗一個鐘左右就走,因為要去睇戲!

後記:一星期後呢間餐廳出現小型爆發,24號開始有幾個人確診,我地25號一早去做檢測,26號先至有結果,等待左廿幾個鐘頭真係好煎熬,好彩出嚟個結果係陰性,不過連續幾日都有人確診,為安全起見我哋都要做多次檢測,我26-27 號返咗工,但係因為爆得太勁,公司叫我唔好返工要WFH,兩個好友1號和2號再去做檢測,我就3號去,第二次都係陰性,不過要做三次先准返公司!不過做咗兩次檢測之後,我放假都有出街,只係冇約人,做完三次檢測就可以返工,不過呢間餐廳就比商場結束租約,因為通風系統唔合格,所以第一次亦都係最後一次去呢間餐廳!最後確診嘅人超過50人,聽講話八枱客有七枱都中招,全部都坐樓下,好彩我哋坐樓上😅






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...