星期四, 2月 18, 2021

Bench


這間在轉角的咖啡店,開咗唔係好耐,啱啱開嘅時候已經想去,但係冇位,因為店入面嘅面積都比較細,大概只有10個座位左右,不過佢有一個位置係窗,果度有四個高櫈位,可以望出街都幾舒服,窗下面即係店外面,亦都有兩張木凳,可以坐喺果度飲咖啡,今日行過見到竟然有位,就嗱嗱聲入去坐低,我揀咗窗口旁邊嘅高櫈位坐,今日天氣好好,雖然有太陽曬住,亦都唔係太熱!餐牌寫咗在門後面嘅黑板上,我叫咗一個三文魚千層麵,同埋一杯咖啡,千層麵嘅份量唔係好大,四四方方好似一件西多!味道都唔錯,食完又好想試吓佢哋個西多士,所以加咗個蘋果法式西多士,不過原來佢唔係我心目中果種西多士,佢係法包,不過都 ok !






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...