星期五, 1月 15, 2021

Phvlo Hatch







又又又又又又去大南街,今次有目標去呢間餐廳,因為之前行過兩次,但係好爆好多人等位,所以冇食到,可能上次係三、四點嘅時間,最多人飲下午茶,所以今次就早D去!

餐廳位於黃竹街,店入面嘅樓底都幾高,餐廳有兩層,不過今日又冇乜人喎!所以冇開樓上,門口有兩枱客,裏面亦都只有三枱客,呢度咖啡嘅選擇有好多,不過見到有衛特別嘅咖啡都係無糖無奶,個人來講唔係好識飲齋啡,我本身都唔鍾意落糖,但係冇奶就唔得! 餐牌主要係意粉🍝同埋公仔麵?另外亦都有bagel 🥯、牛角包🥐、muffin、全日早餐、沙律🥗等,我叫咗個冬陰功蝦意粉,咖啡就叫咗個蜜糖薑汁泡沫咖啡,等緊嘅食物嘅時候就周圍影吓相,因為冇乜人,就可以影多幾張相,亦都可以慢慢坐,冬陰功汁嘅意粉都唔會點差,因為冬陰功都係好多人喜歡嘅食物,如果兩隻蝦唔使剝殼就更好!咖啡就正正常常,用咗薑汁都幾特別!







食完野在附近行咗陣,見到一間叫做 Mid Way 的小店,主要都係賣 D 日本嘅家品,都係餐具為主,售價偏高,可能因為全部都係日本做,而且係一D小店出品,原先店入面冇人,當有第一個人客(即係我)入咗去之後,其他路過嘅人見到店入邊有客人都入嚟睇吓,因為個店係要推門入去嘅,你見到入邊冇客嘅時候,都唔係幾好意思入去睇,有其他客嘅時候就冇咁尷尬,不過其實店員都冇理你,你可以自己慢慢睇!可能店員都知道佢哋啲產品係比較貴,好多人睇咗都唔識欣賞,所以都習慣咗唔使理!

行完呢邊再落去旺角,主要係想去上海街買少少野,順便睇吓果欄D車厘子🍒價錢,不過真係睇吓,因為好貴!🤦🏻‍♀️







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...