星期三, 1月 20, 2021

飯局作客 - 芝士龍蝦伊麵













今日相約好友去佢屋企食飯,下晝去買餸之前我哋去咗銅鑼灣食嘢,因為今日要去鵝頸橋買海鮮,又去我哋經常去果間鮨穴食日本嘢,每人叫咗個剌身套餐,另外叫咗個厚切燒牛舌,個牛舌係非常之厚,同埋個牛舌係炆過,有少少羶味,我地食到非常之飽!

食完野就去鵝頸橋買海鮮,其實好友已經訂咗龍蝦,果間東興海鮮今日做特價,龍蝦每隻$138 ,我哋四個人食,買咗三隻龍蝦🦞🦞🦞,因為仲有其他嘢食!買完龍蝦我哋就搭的士返去大成街街市,買咗條象拔蚌,上次見到已經想買,但係因為當時買咗好多餸所以冇買到,今次因為只係買咗龍蝦,所以買埋象拔蚌,店家幫我地起埋肉做刺身,我哋千叮萬囑要處理好,因為刺身生食唔係打邊爐,見到店員都將D刀同砧板用滾水淥過先至切象拔蚌,咁就放心啦!跟住再去買其他嘢,買咗蝴蝶蚌同埋買咗條魚,條魚原本係諗住鹽焗,但係唔記得叫海鮮檔唔好打鱗,店員好快手就起左鱗!唯有攞嚟蒸啦!另外再買埋豆苗同埋伊麵,然後再去超市買埋芝士同埋忌廉就搞掂!

好耐冇去好友屋企,今次上去見佢間屋執過嚟,好多傢俬都移咗位,因為俾咗好大空間佢隻狗,佢隻狗好熱情,第一次見已經係咁黐住你,好友一返嚟就喺廚房做嘢,我就同隻狗玩下等食!好友嘅女朋友收工返嚟,就好忙咁整野比隻狗食,廚房嗰兩個都好快手,整完晒所有嘢就開餐,唔好話我哋自己讚自己,個龍蝦🦞伊麵真係整得好好食😋,個龍蝦都好抵食,因為都幾大隻!呢餐都食得好開心,雖然第一次見好友嘅女朋友,大家都坐埋一齊傾偈傾得好開心,跟住仲叫咗foodpanda 送甜品,叫咗九龍城果間小方糖,食咗我好耐冇食嘅豆腐花,食完甜品我哋喺度傾偈, 而好友個女朋友就去廚房洗晒D嘢!真係好勤力😅










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...