星期四, 1月 21, 2021

一日之間 Between Haru






今日好友 S 又約我食晏,其實呢個好友成日掛係口唇邊話自己阿哥係高危一族,因為佢阿哥做地盤工同埋食煙,經常除低口罩,成班男人聚埋一齊,但係佢係同佢阿哥一齊住😅,所以佢話佢自己都好高危,但係佢係經常約朋友食飯🤦🏻‍♀️不過好友本身有潔癖,所以佢自我消毒得好乾淨,所以都唔會太擔心啩!🤭

今日我哋去南豐紗廠食嘢,之前見到呢間餐廳已經想試,今日見到佢咁啱仲有一張枱,就入去試吓!餐廳只有大概五、六張枱,而且都有一定距離,都好有空間感,店員亦都好小心,每張枱都會俾個紙袋放你用過嘅紙巾,非常之注意衛生,食客亦都會食得好放心,餐廳嘅食物走日韓風格,亦都好簡約,亦都有D麵包之類嘅食物,今次我哋試咗湯年糕同埋撈烏冬,兩款都跟咗一個紫薯嘅薯蓉,D嘢幾好食,飲品亦都唔錯,店入面亦都有一D貨品售賣,有D日本手造嘅餐具,同埋一D衣服飾物,店有部份嘅位置係落地玻璃,有陽光照入嚟,個感覺都好舒服,好友話呢間餐廳而家放緊售賣餐具嘅位置,以前係餐枱,但係因為太多人在呢塊落地玻璃前面影相打卡,而且有D係商場嘅天橋影落嚟,可能太過多人打卡,店家將呢個位置改咗做陳列枱,擺放果D日本餐具喺度售賣,對食客來講有D可惜,不過而家呢類比較文清嘅小店,都係唔想有太多客,作風有D似台灣日本嘅小店,覺得太多客會吃不消吧!







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...