星期二, 1月 12, 2021

蟹慶






今日得閒去一去銅鑼灣,原本都想去試吓壽司店有冇位,不過都係晏咗,唯有去搵第二D嘢食,行吓行吓見到呢間日式食店,見佢有D午市套餐都幾平,所以就去試吓!

店入面只有兩枱客,所以可以點錯坐都得,午餐有幾個選擇都唔錯,我揀咗壽喜燒套餐,幾十蚊嘅套餐都唔好有太大期望,當然牛肉係非常細塊,同埋質素麻麻地,份量亦都好少,個壽喜燒汁同埋菜都OK,我另外叫咗兩件壽司,質素就不過不失!

食完嘢去咗時代廣場搵好友,去咗12樓果間 Blooms 度飲咗杯咖啡,然後會合好友,我地去咗City Super 行咗一個圈,我原本想買伊麵,但係唔記得咗🤦🏻‍♀️ 我哋去咗食生蠔,每人都係一、兩隻,正呀!跟住同好友去咗 Tory Burch 睇鞋,因為佢要買對鞋比女友,見到佢做緊半價,D 鞋同袋都幾抵,不過我都係覺得貴,好友話去唔到旅行慳咗錢,佢哋前幾日先去 Chanel 買耳環!我哋約定下星期一齊食飯,原本話想喺屋企整羊腩煲,但係諗吓要煮幾個鐘,所以可能都係改變主意煮其他嘢食!到時等大廚決定啦!





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...