星期四, 12月 31, 2020

飯局主場 - 第廿二回












































 近呢幾年都係同我同一班好朋友倒數迎接新嘅一年,今次係其中兩個好友第一次嚟我屋企,為咗簡單啲我哋就蒸海鮮同打邊爐,好友在荃灣買咗海鮮攞過嚟,而另外兩個好友就接埋個女一齊過嚟,好友洗晒所有嘅海鮮整晒所有嘅嘢,基本上我乜嘢都唔使做,只係等埋好友攞埋牛肉上嚟切埋就食得,今次買嘅份量都唔算好多,除咗牛肉仲有蝦🦐、扇貝、鮑魚、蜆、脆肉魚腩、墨魚滑等等,肯定食唔晒,因為每次打邊爐都一定食剩野😅

一路食飯一路飲,飲飲下都飲咗幾支酒,好開心成班好朋友可以一齊傾吓計食吓野,好友嘅女兒已經13歲,好似大人一樣同我哋一齊傾偈,我哋盡量傾D佢啱嘅話題,講吓D韓國女團男團,因為呢個小妹妹嘅打扮到成個韓妹咁,真係青春無敵!

食完飯,好友一手包辦洗埋碗,真係第一次唔使自己洗碗,搞到我都有D唔好意思,跟住我哋切咗D蜜瓜嚟食,個蜜瓜好甜,好好食,食完晒所有嘢已經差唔多要倒數,我地對住個電視一齊倒數影相,送走唔多開心嘅2020年,希望2021年疫情快D過去,大家可以重過正常生活!

以前我地呢班 friend 係八個人,有一個經常甩底而家都冇乜搵佢,另一個因為湊仔,佢奶奶又好管束,所以成日都出唔到嚟,我哋就變咗最頻密接觸嘅六個人,可惜最近其中兩公婆,因為個仔病咗,所以出唔到嚟,因為佢個仔係重病有腫瘤,要長時間照料,最近佢做完手術,佢哋俾咗D相我哋睇,只有四歲嘅小朋友已經開肚做手術,長長嘅一條疤痕,睇到真係好傷心,因為呢個小朋友好乖,我把成班朋友好錫佢,每次食飯都要帶埋佢,有佢喺度我哋成班都好開心,年初因為疫情已經少咗見面,六月疫情好轉嘅時候同佢一齊慶祝生日,一個月後佢就確診有腫瘤,之後就化療、手術、電療,我地好傷心好難過😭😭😭😭,希望佢快D好返,佢病咗咁耐我哋都冇見過佢,因為佢抵抗力好弱,擔心有疫情或者有其他細菌感染,所以都唔敢去探佢,好掛住佢,雖然佢爸爸話佢就算好返,都好大機會復發,希望佢今次好返之後,小心D飲食同埋生活,能夠減低復發嘅機會❤️



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...