星期四, 12月 31, 2020

三和敘



早前去好友屋企食飯,前兩日好友屋企嘅大廈係強制檢測大廈,加上自己有少少流感症狀,所以好擔心,即刻走去做檢測,夜晚做完檢查,第二日已經有訊息通知我冇事,當堂成個人都放心晒,之前未有結果嘅時候,就已經諗好咗如果冇事就食餐好D,所以今日就食餐好D😄😆

本來想出去尖沙咀,但係因為今晚約咗朋友去我屋企食飯,要去會合好友攞海鮮,所以唔係好夠時間,就近近地去咗九龍城,原本想去買德昌嘅魚蛋,但係排得超長龍,因為限聚令冇得堂食,所以我諗今晚好多人喺屋企打邊爐倒數,同打邊爐相關嘅食物都排晒隊,好友話買海鮮都好困難,因為超多人,牛肉檔亦都因為人太多,牛肉唔會代人客切片,所以我地一陣間都要自己切!😅

在九龍城想話飲杯咖啡,行過三和敘,突然間諗吓都好耐冇嚟過,呢間野係比較貴,因為質素都高,不過午餐通常都有D套餐會平D,咁所以行過去睇吓門口個餐牌,午餐嘅餐牌真係平少少,但係真係少少,所以揀咗一個set lunch,係海膽蟹肉釜飯,有湯有甜品有沙律,算係抵食!







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...