星期二, 12月 22, 2020

Retold






自從限聚令又再冇得晚餐堂食,就只能夠午餐堂食,夜晚就返屋企食,尋日冬至,一家人都冇一齊食飯,因為疫情嚴峻,始終我哋各自住喺港九新界各區,都唔想有接觸,避免老人家抵抗力弱,就算屋企人都唔一齊聚餐🤦🏻‍♀️

又去南豐紗廠,入面有幾間餐廳都未去過,原本今日想去食點心,但係好多人,所以去咗呢間冇乜人嘅餐廳,店員都好着緊清潔消毒,咁就令到顧客好放心,叫咗一個意粉同埋一杯咖啡,隔離左右都冇人坐,咁就除低口罩都食得安心D,意粉嘅味道都唔錯,不過份量就細咗D,咖啡都好香濃,食完野杯咖啡慢慢飲☕️,坐咗陣都開始有多咗人入嚟,所以都唔坐咁耐走喇!



 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...