星期三, 1月 06, 2021

Gradini






好友 J 將要移民到英國,下星期就飛喇,原本想約佢出嚟食飯 farewell,但係限聚令六點後冇堂食,所以改咗食個下午茶代替,約咗去中環一間餐廳,但係好友嫌餐廳離佢公司太遠,臨時改咗去石板街果間酒店入面嘅餐廳,下午茶時間冇乜客,因為已經四點,六點後已經冇堂食,我同好友先坐低等另一位朋友,我哋坐嘅位置比較入,因為我哋三個人要分兩張枱,近門口果D位係安排唔到兩張相鄰嘅枱,所以坐入D,入面原本有一枱客都走咗,所以得返我哋三個,我哋叫咗個下午茶嘅 high tea set,加多杯飲品,因為大家都唔係咁肚餓,而我就因為上星期六腸胃炎,依家未好返晒,所以只係食好少,個下午茶個樣好靚,味道都好食,只係我冇乜胃口,我哋主要都係傾吓計,好友話過到去英國,乜嘢都未有,只係租咗間屋,話過到去先算,其實佢連簽證都未攞,因為要月尾先開始登記,佢真係心口有個勇字,學佢話齋睇你有幾堅決想離開!




 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...