星期三, 1月 06, 2021

Gradini






好友 J 將要移民到英國,下星期就飛喇,原本想約佢出嚟食飯 farewell,但係限聚令六點後冇堂食,所以改咗食個下午茶代替,約咗去中環一間餐廳,但係好友嫌餐廳離佢公司太遠,臨時改咗去石板街果間酒店入面嘅餐廳,下午茶時間冇乜客,因為已經四點,六點後已經冇堂食,我同好友先坐低等另一位朋友,我哋坐嘅位置比較入,因為我哋三個人要分兩張枱,近門口果D位係安排唔到兩張相鄰嘅枱,所以坐入D,入面原本有一枱客都走咗,所以得返我哋三個,我哋叫咗個下午茶嘅 high tea set,加多杯飲品,因為大家都唔係咁肚餓,而我就因為上星期六腸胃炎,依家未好返晒,所以只係食好少,個下午茶個樣好靚,味道都好食,只係我冇乜胃口,我哋主要都係傾吓計,好友話過到去英國,乜嘢都未有,只係租咗間屋,話過到去先算,其實佢連簽證都未攞,因為要月尾先開始登記,佢真係心口有個勇字,學佢話齋睇你有幾堅決想離開!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...