星期四, 11月 26, 2020

一樂小鍋




相約舊同事去食飯,佢離咗職已經差不多三年,只有舊年去醫院探Howard嘅時候見過面,足足有一年幾冇見,因為佢住喺馬鞍山,所以我遷就佢,過咗去石門食飯,今晚去食火鍋,呢間佢去開,在商場裏面的小店,店嘅面積好細,今晚只有四台客,不過已經滿咗一半,餐牌非常之簡單,火鍋套餐每位$238,然後有幾個選項,每個選項也有幾款食物俾你揀,我哋揀咗隻蟹、鮑魚、蝦、蜆等等,同埋D配料,海鮮嘅質素就不過不失啦,都算新鮮嘅,隻蟹都好靚,不過湯底就麻麻哋,不過志在聚下傾吓計,佢之前放租果間屋,已經冇租比人,同朋友搞嘅貓酒店,生意都唔係太理想,我諗因為疫情關係,都冇人去旅行,就唔使寄托隻貓去貓酒店,可能因為咁樣有影響吧!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...