星期一, 11月 23, 2020

 








好友 I 生日,揀咗去呢間韓式餐廳,近日疫情爆發第四波,每日都有幾十人確診,實在令人擔心,食埋呢餐,嚟緊都要盡量減少同朋友出來食飯!

前兩日在朗豪坊訂咗蛋糕,攞埋蛋糕至上去餐廳,呢度地方都唔細,裝修好新淨,應該開咗唔係好耐,睇吓個餐牌,呢度主要係食炸雞,當然都有D韓式嘅食品,我哋睇到都覺得好吸引,我哋先叫咗一款原味嘅炸雞,同埋一個煎蛋餅,跟住帶咗啤酒同埋西柚燒酒,個炸雞都幾好味啖啖肉,個醬就幾辣,蛋餅都好食,當然兩個餸係唔夠啦,我哋再叫多個蒜香炸雞,同埋紫菜飯團,炸雞下面有薯條,所以都食得好飽,食埋個蛋糕就啱啱好,店家用咗一個特別嘅碟,寫埋韓文嘅生日快樂,整得幾靚,成件事好開心!真係有D喜出望外!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...