星期二, 11月 17, 2020

Greenhouse

 









又係好友 J 的生日飯局,呢餐揀午餐食,因為好友月尾生日,佢好多日都已經約咗人,另外好友 F 亦都好忙,所以約今日一齊食lunch!

去咗時代廣場,我一早過咗去,佢哋未夠鐘放飯,我就去咗 cafe corridor 買杯咖啡飲,飲完仲要去City super 買蛋糕,買完蛋糕再上去餐廳攞位,其實我哋三個之前已經嚟過呢間餐廳一次,應該係舊年嘅事,而早兩個月我以我哋亦都去過 K11 Musea 果間分店,雖然個名有少少唔同,但係食物嘅質素都相若,我地叫咗牛扒、黑松露意粉,另外仲有幾款串燒,食完野想買個蛋糕佢哋就趕住走,我就去攞埋啲大閘蟹🦀,夜晚返屋企蒸埋佢嚟食!😆




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...