星期三, 10月 21, 2020

飯局主場 - 第十九回

 

























又開始生日飯局,今年疫情下,多過四個人的群組已經冇約食飯好耐!只有四人或以下先有出來!雖然政府今日話星期五會放寛限聚令,不過之前幾個月冇食生日飯的群組都唔約喇!

今日約咗 F的前度 K 和好友 J ,先去九龍城買大閘蟹,我地只買了每人一隻四両,因為尚有其他野食,我地去左九龍城街市,見到D海鮮好貴,所以去返大成街街市,價錢貼地好多,我哋買咗一款叫做白剌嘅蝦🦐,店員話唔係成日有,我哋都係第一次見,見佢價錢都唔貴就買咗一斤試吓,另外再買咗蟶子、扇貝、白鱔、象拔蚌仔、蜆,當然唔少得牛頸脊,同埋少少丸,我哋先整咗大閘蟹食,食完先至打邊爐,今晚大家冇乜食力,基本上所有嘢食淨一半!果隻白剌蝦真係麻麻哋,唔怪得唔係成日有,因為都唔好食!食剩嘅嘢擺咗落冰格,留返聽日再食!食完飯又切蛋糕🎂,今年第一個切嘅蛋糕,雖然人少少,但係都好開心,難得大家有心!❤️😊☺️

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...