星期三, 10月 28, 2020

sensu



























































































































今日去吓銅鑼灣,去咗呢間餐廳食,其實上次去呢一座 building,已經想試呢間,後來食咗雲壽司,今次再嚟呢度試吓 !

呢度其實係有幾間食店,都係同一個集團,因為有少少想食日本嘢,所以揀咗呢間,店入面嘅面積唔算好大,都有幾枱客,集中左喺裏面嘅位置,其實佢仲有好多枱,唔知點解要將D人集中埋一齊,雖然疫情減退左,始終枱同枱之間距離都好近,唔明點解唔分開啲人坐?因為幾枱客都係兩個人,枱同枱之間嘅距離好少,左右兩枱客講嘢,好似環迴立體聲🙉

所以最後都係叫侍應調位!雖然冇咁嘈,但係冷氣超凍🤦🏻‍♀️所以都係再叫侍應校細啲冷風!餐牌嘅食物選擇都唔算好多,我地叫咗一個慢煮豬腩肉盛合,同埋一個五感六覺御膳,其實係壽司!個壽司波波其實好細粒,另外有六件手卷,而家豬腩肉盛合,只有中間有少少肉,其餘全部都係前菜!所以都唔係食得好飽!飲品方面,都有好多特色飲品,我哋叫咗兩杯 mocktail ,賣相叫做特別D,味道就一般!我哋坐咗一陣就走,因為冷氣實在太凍!🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

食完飯去崇光行一陣,上到去書局,見到間Cafe有位,就入去飲杯藍山咖啡,食返個Tea 補數!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...