星期五, 8月 28, 2020

Kactus Koffee














早前睇雜誌,介紹咗深水埗區有幾間文清咖啡店,有幾間嘅位置都在深水埗同太子之間,今日要去深水埗,但唔想去到太子果邊咁遠,所以揀咗最近深水埗果間試下,這間小店在海壇街,呢條街大部份都係車行五金之類嘅店,斜對面有幾座新樓起緊,果幾座樓應該叫做愛海頌,呢間咖啡店樓上係酒店,咖啡店同酒店係同名,咖啡店嘅面積係非常之細,所以佢用埋店外則邊條橫巷做室外位,而呢條橫巷有一幅牆係畫左畫,令到佢有返D特色,而呢幅畫下面亦都有幾個座位,不過呢幾個座位嘅下面其實係坑渠,都幾難坐喺上面,就算坐對面果行位,對住條坑渠感覺都唔係咁好,加上天氣熱冇冷氣,所以出邊都冇人坐,門外面亦都有兩張高櫈,我去到嘅時候成間咖啡店都滿座,入面只有12個位,入口位置已經有人坐喺度等緊位,所以我就坐出面,呢度食物嘅選擇好少,只有多士同埋沙律,我揀咗一份雞蛋牛油果多士,同埋一杯凍嘅 Iced Triple Dolce Latte ,因為驚住坐出邊好熱,不過今日唔係好熱,頭先由地鐵站行過嚟我都冇出汗,買完之後坐喺出邊等,等緊嘅時候見到有人走,頭先等緊位果兩就坐咗入去,跟住再有兩個人走,我就啱啱好可以入去坐,我入去坐低左D嘢食都未有,因為我嚟嘅時候只有一個店員,後來再有兩個店員返來,咁就快手左,坐低咗之後嘅期間,一路都keep住有客嚟,有D都係坐出邊,可能係想食煙,亦都有人在室內等,我見好多人好似坐咗好耐,始終coffee shop 嘅人客都係慢慢坐,所以我咁快有位都算好彩!我係返緊工食 lunch 所以唔坐得耐,個多士味道一般,睇個樣都可以想像到味道係點,只係個麵包嘅皮比較硬,而佢哋提供嘅係即棄膠刀叉🍴,所以好難切得到舊麵包,至於咖啡就幾好味,而且都幾濃幾好飲,飲完即刻有D後悔,驚今晚瞓唔着 🤦🏻‍♀️







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...