星期六, 8月 22, 2020

DPD 大牌檔























星期六條街好多人,雖然每日確診都係雙位數字,不過個走勢好似減少緊,都係30宗左右,學政府話齋,好多人都有抗疫疲勞,始終抗疫左成七、八個月,不過見出街嘅人少咗帶小朋友,可能限聚令始終都係兩個人,一家幾口出嚟都唔方便食飯,不過午餐同下午茶嘅時間真係多咗好多人,我諗而家D人聚會改晒午餐啩🤷🏻‍♀️


今日出去旺角,去咗呢間新開冇幾耐嘅食肆,見到都係爆晒場,不過好彩有一個面壁位,印象中呢間餐廳前身係翠華,唔好肯定係咪,店入面嘅地方唔算好大,門口有幾個面壁吧枱位,啱啱好有一個位,我就可以唔使等位,後面兩位果D就要稍等一等,見到D人都好快食完就走,所以都唔駛等好耐,頭先喺門口已經睇咗餐牌,食物都幾多元化,有中式、西式、三文治小食、全日早餐,甚至素食,不過每類選擇唔係好多,我就試一試佢個海南雞飯,跟餐有一個湯,包一杯飲品,咖啡就要加錢,亦都有少少甜品蛋糕🍰,原本想試吓佢個拿破崙,不過店員話我已經賣晒,所以叫咗雙層芝士蛋糕,先食咗個飯先,食物嘅賣相都好吸引,呢個海南雞嘅雞都整得幾靚,而且啖啖肉,佢個油飯冇咁油膩,都幾好食,好多時食海南雞飯,跟飯果三個醬都好重要,試過好多間個雞做得唔錯,但係個醬有味精,呢度個醬就冇呢個問題,個例湯煲到有D溶溶地,可能係賣剩最後果D,所以好溶,不過都幾好飲,不過就冇乜湯渣俾你,食完飯就上埋個甜品, Cheese cake 嘅味道都幾清新,雖然係兩款芝士,但係唔會好Heavy,而且佢比一般蛋糕細件,應該話好似一件西餅咁上下,不過我覺得都夠食,大件D就會太漏,整體來講呢度D食物嘅質素唔錯,價錢合理,店員服務態度亦都好好,下次可以再嚟幫襯!👍🏻

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...