星期五, 8月 21, 2020

Jo Malone x Zara 香水

 












頭先在LCX食完午餐,就去海港城果邊行吓,去咗Zara 行咗一陣,見到人頭湧湧,諗起佢同名牌香水聯乘 英國 Jo Malone 出咗一系列嘅香水,之前想上網買,但係單試唔到個香味,而家就可以試吓喇,佢一共出咗八種香味:


VETIVER PAMPLEMOUSSE
葡萄柚、柑橘、香根草
WATER LILY TEA DRESS
佛手柑、薄荷、麝香
EBONY WOOD
胡椒子、丁香、黑檀木
AMALFI SUNRAY
香檸檬、柑橘、橙花
TUBEREUSE NOIR
依蘭、晚香玉、檀香
FLEUR D’ORANGER
牡丹、廣藿香、癒創木
FLEUR DE PATCHOULI
橙花、橙花油、依蘭依蘭
BOHEMIAN BLUEBELLS
薰衣草、檀香、麝香


現場有兩款已經賣晒,剩返六個選擇,其實可以試完之後上網買,不過如果而家睇啱就唔使再上網買,佢個價錢都好實惠,細支裝40ml 賣 $199 ,大支裝100 ml 賣 $299 ,雖然100 ml 係抵買好多,不過我都係買咗兩支細嘅,試晒八種香味,個人比較喜歡2號,其次就係5號同6號,之後就係1號,不過2號同5號已經賣晒,所以只係買咗1號同6號兩款,同朋友WhatsApp 傾計嘅時候,朋友話訂咗一隻同一品牌 Jo Malone 嘅限量櫻花香味,我叫佢都幫我買一支,反正冇咁快有,可以用住依家新買果兩支先,之前朋友送咗一支Tiffany 嘅香水俾我,我覺得個味道都唔錯,不過已經用晒喇,所以就趁今次佢做聯乘就買,因為呢個牌子一向都係賣得比較貴,不過佢嘅香味較清香,所以好多女士都鍾意呢個牌子,今次就親佢平平哋買來用下!店員話已經返咗三次貨,不過之後買一段時間就唔會再出,所以有興趣真係要快D買!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...