星期五, 8月 28, 2020

屍殺半島 (IMAX) Peninsula


 












喪屍迅速蔓延至全國,正錫是軍人,他帶同姐姐、姐夫、姨甥一同前往碼頭,一家乘船離開韓國,前往日本,在船上,將軍突然改變地點轉去香港,中途有一個市民原來已經中咗喪屍毒,在船艙裏病發,咬傷了多人,包括正錫的姨甥,正錫的姐姐抱着他不願意離開,正錫唯有放棄拯救姐姐,離開船艙並鎖緊門口,姐夫剛回來看見這一幕,透過門上的玻璃,看着自己的妻兒死去,而正錫和姐夫便留在香港生活,四年後,有人想找一些韓國難民,返回韓國盜取金錢,早前有一批人已找到金錢,只係冇命回來,今次他們只需要找到該批金錢,並利用衛星電話通知船隻來接他們,便可以分到一半金錢,他們在香港的生活並不如意,所以希望搏一搏......!

好期待睇呢套戲,因為之前睇死殺列車已經覺得好睇,呢一集係佢嘅延續篇,本來我哋係7月15號睇,套戲原定係7月15號上畫,但因為第三波疫情爆發,同埋限聚令,剛剛好在7月15號開始,戲院便關門,今日亦都係戲院第一日開返,雖然每日都有雙位數字確診,但係都開返晚飯夜市,開返戲院同美容院,始終好多人冇工開真係好慘,希望大家可以捱得過,講返套戲,成套戲可以講係冇乜點冷場,全程都係追車,打喪屍,睇到都好緊張!不過喪屍空群而出嘅場面,冇上一集咁震撼,今集多咗講人性、親情,喪屍病毒就好似而家啲病毒咁,傳得好快,保住條命比金錢重要!

今晚睇戲之前,我哋去咗食飯,今日開始有返晚市堂食,原本想去食台灣嘢,但係爆曬場冇位!最後去咗名代宇奈奈食鰻魚飯,食到八點幾,仲有成個鐘頭先入場,商場有冇嘢行,所以我哋喺戲院睇 trailer 消磨下時間😆😆 戲院都為咗保持社交距離,每兩個位嘅前後左右兩個位都唔可以坐,我哋三個人,所以分開咗坐,而且戲院唔俾飲食,所以大家水都唔飲,最主要係唔想除低個口罩,盡量小心D!始終疫情仲未過,疫苗又仲未有!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...